StoryEditorOCM
Crna kronikaREAKCIJE

Turisti o splitskom Boileru: ‘Ne idite tamo! Tuku turiste, uzimaju eure‘; Vodstvo Boilera: ‘Kriv im je redar i južina‘

15. travnja 2025. - 14:04

Dok policija istražuje tko je u noćnom klubu “Boiler” pretukao 27-godišnjeg Splićanina i nanio mu teške tjelesne ozljede, javilo nam se nekoliko osoba sa svojim iskustvima iz istog ugostiteljskog objekta. Splićanina je nakon premlaćivanja u “Boilera” u bolnicu odvela Hitna pomoć.

Splićanin: Tukli su me redari ‘Boilera‘, izbacili u boksericama i iščupali senzor za dijabetes! Pogledajte fotografije

Konstatiran mu je lom nosne kosti s pomakom, šivana su mu četiri šava kako bi zatvorili ranu na glavi, imao je oderotine, modrice i podljeve na vratu, rukama i tijelu. Utvrđene su mu teške tjelesne ozljede, a policija je istu noć tj. nedjelju 6. travnja oko 2.30 sati izašla na mjesto događaja te su od tada uključeni u slučaj.

Ubrzo se pokazalo kako postoji i video iz kluba na kojem se vidi grupa muškaraca u crnom udara rukama i nogama osobu na podu. Snimak je također u posjedu policije, a ozlijeđeni 27-godišnjak im je kazao kako su ga pretukli redari iz kluba.

Imamo video premlaćivanja iz ‘Boilera‘ u Splitu: gosti gledaju dok nasilnici u crnom mlate žrtvu na podu. Pogledajte...

image

Boiler video

Privatni album/Screenshot
image

Boiler video

Privatni album/Screenshot

Isto tako se svi  prigovori koji su došli do nas nakon objave priče i video snimka o ozljeđivanju Splićanina odnose se na ponašanje redarske službe. U njima se osim bespotrebnih grubosti čak navode i fizički napadi na goste.

Kako nijedan od tih slučajeva nije prijavljen policiji niti su osobe potražite liječničku pomoć, ograničili smo se na pisanje o slučaju 27-godišnjaka. No, u jednom od maila je, između ostalog, navedeno: “Ako pogledate recenzije na TripAdvisoru, vidjet ćete da ni turisti nisu pošteđeni – pišu o istim iskustvima: nasilju, maltretiranju i neprofesionalnom ponašanju osoblja.”

image

Mladiću iz Splita je slomljen nos u noćnom klubu

Privatni album

Pogledali smo recenzije na “Tripadvosoru”, na kojem je prosječna ocjena za "Boiler klub" 2,7, te 3,1 za "Boiler restoran", oba na istoj adresi. Iako među recenzijama prevladavaju one koje se odnose na lošu uslugu, nerazmjernu cijeni hrane, pića i rezervacija, ima i onih koje opisuju nasilne redare, i to i u recenzijama za klub i za restoran.

Sve su iz ljeta i jeseni prošle godine, što ne čudi jer su ih pisali turisti.

Maps662881, Bratislava, Slovačka, rujan 2024. godine:

“Osoblje su kriminalci, doživjeli smo incident s osiguranjem koji smo trebali prijaviti policiji, zbog njihovog nasilnog agresivnog ponašanja. Ja i moj prijatelj izašli smo nakon plesa, udahnuti svježeg zraka. Željeli smo se vratiti kao i nekoliko puta prije.

Ovoga puta zaštitari su mislili da ne želimo platiti i želimo bježati, što je bila apsolutna besmislica, potpuno su krivo protumačili situaciju. Ali dobro, još su me mogli pitati gdje idem, tko plaća ili što već, to je bilo pod njihovom kontrolom unutar kluba.

Mogli su me tražiti da platim, nikad nisam rekao ni riječ protiv, mogli su pitati gdje idem, vidjeli su me cijelo vrijeme, nisam nigdje bježao, nisam bio bezobrazan, nisam bio pijan, nikad nisam odbio platiti ili se svađao oko računa.

Bilo je milijun načina kako se situacija riješiti ispravno i profesionalno, ali oni su odmah počeli biti fizički i agresivni. Bez ikakvih pitanja, jedan zaštitar me počeo držati za vrat, vikati na moju prijateljicu, optužujući nas da ne želimo platiti što smo mi više puta pokušali objasniti, to je apsolutna besmislica.

image

Recenzija na ‘Tripadvosoru‘

Schreenshoot/Tripadvisor

Došao je drugi tip s automatom za plaćanje i računom, sve sam platio pred njima, još dok su me držali za vrat. Pokušavao sam biti smiren cijelo vrijeme, pokušavao sam smiriti ovu situaciju, ali nije bilo moguće. Bio sam šokiran i nakon što sam platio pitam mogu li ih slikati kamerom.

Ovaj zahtjev je još više potaknuo zaštitare koji su me počeli udarati šakom u glavu. Bilo je zastrašujuće, ali i razočaravajuće, njegovi kolege nisu učinili ništa da ga zaustave. Pritom su držali mog prijatelja. Ovo je bilo nestvarno i još uvijek ne razumijem kako se to moglo dogoditi.

Nakon toga sam shvatio da je račun daleko veći od naše stvarne potrošnje. Nadajmo se da će zbog drugih klub preuzeti odgovornost i riješiti ovo kako bi se izbjeglo da se dogodi bilo kome drugome, ali gledajući recenzije ovdje, ovo izgleda kao kriminalni koncept sa svrhom. Budite oprezni i ne odustajte ako vam se to dogodi, idite u policiju, veleposlanstvo, ovo je užasno i nedopustivo u zemlji EU.”

image

Recenzije na ‘Tripadvosoru‘

Schreenshoot/Tripadvisor

Sarah F, kolovoz 2024. godine:

“Posjetila sam Split prije dva tjedna sa svojim 17-godišnjim sinom, kćeri i grupom prijatelja sa svojom djecom tinejdžerima. Otišli smo u The Boiler Club na nekoliko koktela nakon večere. Mog sina napalo je dvoje/troje zaštitara u ovom klubu, optužujući ga za uznemiravanje djevojčice (koja je bila u našem društvu i poznaje mog sina od njihove četvrte godine).

Nije bilo pitanja. Odvukli su ga niz goleme metalne stepenice u zamku za glavu, dok su ga žestoko i neprestano šamarali, a zatim su ga bacili niz zadnje stepenice, gdje je pao na bok posjekavši ga i napravivši modrice.

Progonila su ga ta trojica muškaraca, a na kraju ga je jedan od njih spotaknuo, zbog čega je otklizao po tlu, zamalo da bude pretučen. Njegova prijateljica, dotična djevojka, molila ih je da prestanu i ponavljala im da su sve krivo shvatili.

image

Recenzija na ‘Tripadvosoru‘

Schreenshoot/Tripadvisor

Kad ga nigdje nismo mogli pronaći, moj prijatelj je sišao da ga traži i zatekao tri čovjeka iz osiguranja na njemu. Da ga u tom trenutku nije našao moj prijatelj, Bog zna što bi mu napravili. Policija je pozvana, stigla je i dala petice svim dečkima.

Osiguranje je sve negiralo. Razdvojili su mene, moju kćer i sina i odvezli nas u lokalnu policijsku postaju optuživši mog sina za štetu gdje smo bili prisiljeni platiti im novac da odustanu od optužbi protiv njega za štetu! Apsolutno užasna noć i sve nas je potpuno traumatizirala.

Molim vas, nemojte ići ovamo. Sve je namještaljka i oni vrebaju mlade pripite turiste koje mogu maltretirati, tući i iskorištavati za novac. Apsolutna prijevara i varka mjesta koje vode egomanijaci.”

Benjamin M, kolovoz 2024. godine:

“Sukobili smo se s jednim iz osiguranja zbog piva na podu. Kad smo izlazili, zatvorili su nas između dvoja vrata prije nego što izađete van i tukli su nas na komade dok se nismo onesvijestili.

Udarali su nas koljenima i laktovima po licu i tijelu i nisu stali dok se nismo onesvijestili. Ludo iskustvo i zbog toga ih treba zatvoriti.”

Teun W, srpanj 2024. godine:

“Vidio sam kako su 3 tipa izbačena iz kluba i kako ih je ekipa stvarno pretukla, čak i kad su bili dolje na zemlji. Bilo je stvarno zeznuto, trebali bi ih zatvoriti zbog toga. Unutar ulaza su dvoja vrata i između njih su zatvorili momke i pretukli ih skoro na smrt, bilo je šokantno. Osim toga, ovdje je bilo stvarno vruće, a pića su bila stvarno preskupa.”

image

Recenzija na ‘Tripadvosoru‘

Schreenshoot/Tripadvisor
image

Recenzija na ‘Tripadvosoru‘

Schreenshoot/Tripadvisor

Claudia, lipanj 2024. godine:

“Ne idi ovamo - zlostavljaju te i zaključavaju u klub, molim te, ne dolazi, osoblje je uvredljivo i bit ćeš zaključan i nećeš moći napustiti klub.”

Ni jedan od opisanih događaja nije prijavljen policiji, iako jedna recenzija navodi kako su bili u postaji nema traga u službenoj evidencije o tome. Isto tako, nitko od stranaca nije zatražio liječničku pomoć, jer da jesu, bolnica bi obavijestila policiju pošto ih zakon obvezuje.

Na “Googleu” među recenzijama nema napisa o nasilnim redarima, već se uglavnom žale na kvalitetu usluge, a prosječna ocjena je 4,0. Ima jedna recenzija koja se odnosi na redare, ali u njoj su pohvaljeni, pa je red da i nju objavimo.

Xenon Nygma, prije dva tjedna, početak travnja 2025. godine:

“Ove prethodne recenzije su neistinite. Pogotovo za zaštitare, ljudi su uljudni i od pomoći, prijateljica mi je pala u nesvijest i nosili su je kroz cijeli klub s kata, prema vani i donijeli vode dok je došla hitna pomoć. Svaka čast momci!!!”

image

Recenzija na ‘Googlu‘

Schreenshoot/Google

U nastavku objavljujemo dva odgovora Odnosa s javnošću kluba ‘Boiler‘, koje smo dobili na naš upit. Napominjemo kako oni neistinito navode tko je ženska osoba koja nam je bila sugovornica za jedan od tekstova, te spominju događaj sa ženskom osobom s kojom mi nismo razgovarali. Nadalje, neistinito navode kako nismo u našem tekstu o premlaćivanju napisali da je ozlijeđeni mladić imao alkohola u krvi.

‘Boiler‘ odgovor prvi

"Boiler Club & Dining godišnje privuče iznimno velik broj gostiju – tijekom prošle godine klub je posjetilo 312.000 osoba, dok je u zimskom razdoblju od 18. listopada 2024. do 12. travnja 2025. zabilježeno dodatnih 62.000 posjetitelja, a u kom razdoblju je zabilježen samo jedan nedavni izolirani incident, koji je prijavljen nadležnim službama te se adekvatno obrađuje.

Unatoč tako velikom obujmu posjeta, klub kontinuirano održava najvišu prosječnu ocjenu među svim klubovima u regiji, s preko 1.300 recenzija na Google-u i prosječnom ocjenom 4.0, što jasno ukazuje na razinu zadovoljstva gostiju i profesionalnost našeg osoblja.

Također, važno je razumjeti kako su ugostiteljski i smještajni objekti često izloženi recenzijama koje nisu uvijek objektivne. Gosti ponekad pribjegavaju negativnim ocjenama iz različitih razloga – nezadovoljstva osobnim tretmanom, neslaganja s pravilima ponašanja, nezadovoljstva odbijenim uslugama, pokušaja izbjegavanja plaćanja računa, ili kao reakcija u stanju alkoholiziranosti. Sve navedeno može znatno utjecati na percepciju događaja i vjerodostojnost opisa.

Ujedno smatramo važnim osvrnuti se na Vaš prethodni članak u kojem su, nažalost, preneseni neprovjereni i netočni navodi, temeljeni isključivo na izjavi "studentice" koja nije bila unutar kluba, jer joj je zbog vidno alkoholiziranog stanja ulazak bio uskraćen. Nakon toga, navedena osoba je privedena od strane policije zbog nametljivog ponašanja ispred objekta. Usprkos tome, njezino svjedočenje je objavljeno kao relevantno, bez dodatne provjere činjenica.Također, u tom konkretnom incidentu, osoba koja je doista sudjelovala u događaju imala je izmjeren alkohol u krvi, što predstavlja važan kontekst koji je izostavljen u izvještavanju, a koji značajno mijenja razumijevanje cijele situacije.

Boiler Club & Dining djeluje u skladu s propisima, u bliskoj suradnji s nadležnim tijelima i sigurnosnim službama. Svaku prijavu temeljito provjeravamo te poduzimamo sve potrebne mjere kako bismo osigurali sigurnost svih naših gostiju i zaposlenika.

Zahvaljujemo na razumijevanju i pozivamo na objektivno, cjelovito i profesionalno izvještavanje, jer se radi o ugledu ozbiljnog brenda koji godišnje ugosti stotine tisuća domaćih i stranih gostiju te značajno doprinosi lokalnom gospodarstvu", napisali su u prvom odgovoru na naš upit. 

‘Boiler‘ odgovor drugi

"U nastavku logični apsurd.

Kad ti je kriva muzika, redar i južina

U Splitu se svatko osjeća pozvanim reći što misli o noćnom životu, makar ne zna razliku između tonika i džina. Ima onih što nikad nisu kročili u klub, ali točno znaju tko se napio, tko se s kim posvađao i tko pušta glazbu koju “pravi Splićani” ne bi slušali ni pod tušem. A kad se sve to zakotrlja, najglasniji bude onaj što ga nisu pustili unutra – jer je već bio u drugom svemiru.

U toj sveopćoj borbi za istinu, pravdu i mjesto za šankom, našao se i Boiler Club & Dining. Klub koji, kako kažu, kombinira tanjur i plesni podij, što je u ovim krajevima gotovo filozofski koncept. I odmah da budemo jasni – nije riječ o “The Boiler Clubu”, kako ga zovu neki iz kronika, valjda jer misle da će na engleskom sve zvučati dramatičnije. Kao da “incident” zvuči ozbiljnije kad ga izgovoriš s britanskim naglaskom.

Brojke, međutim, nisu sklone dramatiziranju. One su dosadne, uporne i brutalno racionalne. U Boileru je, kažu, 312.000 ljudi prošlo kroz vrata prošle godine. Još 62.000 u zimskim mjesecima. I sad dolazimo do ključnog momenta – jedan jedini incident. Ne jedan dnevno. Ne jedan tjedno. Jedan. Na 62.000 ljudi. To vam je, da prostite, kao da otvorite pekaru godinu dana i samo jednom netko pita ima li kruha bez korice.

No, incident je tu. Prijavljen, dokumentiran, obrađen. Pa se red novinskih naslova puni, a najglasnija je – ironično – bila studentica koja nije ni ušla u klub. Nije joj, kažu, dopušten ulazak zbog vidnog alkoholiziranog stanja, a zatim ju je policija zamolila da pođe s njima zbog ponašanja koje se ne uči na fakultetu. Ipak, nekako je uspjela postati relevantna svjedokinja. Kao da napišeš putopis o Tokiju s aerodroma u Frankfurtu.

U međuvremenu, pravi sudionik incidenta – onaj koji je bio unutra – imao je alkohol u krvi, što je točno dovoljno da ti Split izgleda kao Las Vegas, a redar kao osobni neprijatelj.

I zato, kad se sve zbroji, nije problem ni glazba, ni redari, ni ventilacija. Problem je što istinu ponekad najglasnije viče onaj tko je posljednji trebao imati mikrofon u ruci. A klub u kojem se tisuće ljudi zabavljaju bez ijedne zabilješke – ostaje tiho. Dok ne odluči reći dovoljno", naveli su u Bolieru u drugom odgovoru, ‘boldajući‘ zadnju rečenicu. Zašto su naglasili baš tu rečenicu, oni najbolje znaju. 

image

Recenzije na ‘Tripadvosoru‘

Schreenshoot/Tripadvisor
image

Recenzija na ‘Tripadvosoru‘

Schreenshoot/Tripadvisor
image

Recenzija na ‘Tripadvosoru‘

Schreenshoot/Tripadvisor
image

Splićanin je imao podljeve na ruci i istrgnut mu je senzor za dijabetes

Privatni album
image

Na vratu je 27-godišnjak imao oderotine

Privatni album
image

Splićaninu su na glavi zašili četiri šava

Privatni album
image

Klub ‘Boiler‘ u Marmontovoj ulici

Vojko Bašić/Cropix
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
17. travanj 2025 15:27