StoryEditorOCM
Biznisveliki odaziv

Tommyjeva kampanja ‘385‘: kupci svakodnevno dokazuju da vole hrvatsko, podršku dali i HNK Hajduk, KK Split, Viteško alkarsko društvo...

Piše Promo
21. listopada 2020. - 09:00
Ukupni fond nagrada je 480.480 kuna, a Tommy i ovom kampanjom poručuje – u najtežim trenucima smo najjači kad smo zajedno!

Od početka kampanje i nagradne igre Tommyja pod nazivom "385", odaziv kupaca je iznimno visok i iznad svih očekivanja. Ta činjenica pokazuje da smo uspjeli potaknuti potrošače da jačaju svijest o potrebi kupovine proizvoda hrvatskih proizvođača. Tommy je zahvalan svim svojim kupcima koji su se odazvali na sudjelovanje u ovoj kampanji, jer se i na taj način pokazuje sklonost prema hrvatskim proizvodima. Kupovinom takvih proizvoda jačaju se spone između domaćih kupaca i proizvođača, a to je ujedno i jamstvo boljih razvojnih perspektiva cijeloga gospodarstva. Uz vjerne kupce hvalevrijednu kampanju podržali su i sportski klubovi: HNK Hajduk, OK Kaštela,  VK Jug, KK Split te KK Zadar. Pored klubova, potporu projektu dalo je i Viteško alkarsko društvo.

Poruka "Tommy zna da...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. travanj 2024 04:26