Ticker 1

Prijelomna vijest

Ticker 2

StoryEditor
BiznisSAJAM U Münchenu

Stiže nam još više Nijemaca, ali ove će godine posebno biti osjetljivi na jednu stvar koju očekuju u svim segmentima usluge

Piše Ružica Mikačić
21. veljače 2020. - 23:32
Privatni albuim

Ako ćemo suditi po radnom dijelu i poslovnim informacijama s najvećeg bavarskog sajma turizma i putovanja FREE, koji traje u Münchenu do kraja tjedna, Bavarci će i predstojeće sezone u Hrvatskoj biti najbrojniji njemački gosti.

Neskrivene simpatije i zanimanje posjetitelja za štand Hrvatske turističke zajednice na sajmu potvrđuju te najave, pa se ove godine može očekivati rast dolazaka iz Njemačke u Hrvatsku za daljnjih 3 posto, odnosno premašivanje tri milijuna Nijemaca u 2020. godini, kažu poslovni partneri naših turističkih tvrtki.

- Najveći tour operatori u Njemačkoj informirali su nas o stanju prodaje i situaciji na tržištu koja je stabilna i bolja nego lani u ovo vrijeme. Prerano je za davanje procjena o cijeloj sezoni, ali trenutno obiteljski smještaj ima odlične rezervacije, kod nekih organizatora putovanja bolje i do 20 posto. Tome značajno doprinose brojne nove zrakoplovne veze, kojih je čak 50 više nego lani, a koje Hrvatska ima s gotovo svim većim gradovima u Njemačkoj - kazao je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.

Inače, iz Njemačke prema Hrvatskoj ove je godine zakupljeno oko milijun avio sjedala prema jadranskim zračnim lukama.

Nijemci će u ovoj godini na odmoru biti posebno osjetljivi prema ekološkim vrijednostima i zaštiti okoliša, koju očekuju u svim segmentima usluge, poručuje Tonči Glavina, državni tajnik za turizam iz Münchena.

- Nijemci traže i očekuju kvalitetnu uslugu i za nju primjerenu cijenu, ali nikad kao sada nisu osjetljivi na “zeleni turizam”, koji je svjetski trend i koji će tražiti i u Hrvatskoj, od odvajanja otpada, nekorištenja plastike i odnosa prema okolišu. Najveći rast bookinga bilježe svuda objekti s eko-certifikatima i o tome treba voditi računa - kaže Glavina.

Inače, Nijemci unatoč nešto usporenijem gospodarskom rastu na početku godine, planiraju putovati više nego lani, kada su imali 71 milijun putovanja. 

Alkari, kokteli i glazba


I prezentacija turističke Hrvatske na sajmu FREE prolazi u znaku alkara, njihovih momaka i Gradske glazbe Sinj, koji su tijekom cijelog dana tisuće posjetitelja oduševljavali svojim mimohodima i glazbom. Hrvatski štand bio je pod pravom opsadom posjetitelja jer je brojnim dodatnim sadržajima apsolutno najatraktivniji na sajmu.

Tako su uz alkarsku četu u odorama na štandu posluženi i kokteli majstora barskih mješavina Jure Vojkovića. On je za nastup HTZ-a u Münchenu na našem štandu napravio gotovo 200 atraktivnih koktela Alkar i Srce Jadrana, ukrasio ih hrvatskom šahovnicom od rotkvice i alkom od korabe.

Sve je uljepšala Gradska glazba Sinj koračnicama, pa je uz alkare, glazbu i koktele, Hrvatska u Münchenu među tisućama izlagača sajma bila neosporni hit.

#TURIZAM

Izdvojeno