StoryEditorOCM
Biznispad prodaje

Ovaj Hrvatima omiljeni modni brend postao je skuplji i od Zare, što se to događa?!

Piše Dora Koretić/JL
2. travnja 2025. - 08:30

Bio je to veliki hype kad su dolazili u Hrvatsku - ljudi su u redovima čekali pred vratima da prvi dograbe neki primjerak prve hrvatske kolekcije, a ubrzo su se stale smanjivati kolone prema Grazu u koji su uobičajeno odlazili, ne samo zbog Ikee nego i zbog krpica u susjednom shoping centru.

Riječ je o H&M-u, švedskom modnom brendu koji je svoju prvu zagrebačku trgovinu otvorio na Cvjetnom trgu i bio centralno mjesto za kupovinu povoljne, highstreet robe koja se prvenstveno odlikovala niskim cijenama, ali i smatrala vrijednošću za novac.

image

ILUSTRACIJA

Eric Beracassat/Hans Lucas Via Afp

Primjer tri artikla

Ipak, nama se već neko vrijeme čini kako se cijena robe u hrvatskom H&M-u praktički približila cijenama u Zari, a u određenim je segmentima i nešto skuplja.

Kako bismo provjerili je li to doista tako, Velika škrtica Jutarnjeg lista usporedila je cijene u online trgovinama za tri artikla - donji dio trenirke, traper jaknu i kratku ljetnu haljinu te izračunala na temelju online ponude kako se one kreću od jedne do druge trgovine. Pokazalo se da će kupci za trenirku prosječno jednako izdvojiti i u H&M-u i u Zari, oko 23 eura, dok je traper jakna ispala nešto skuplja u ovom prvom, 42 naspram 37 eura. Kratka ljetna haljina u prosjeku je za euro skuplja u Zari.

image

ILUSTRACIJA

Josep Lago/Afp

U pravilu, H&M je uvijek bio jeftiniji od Zare, a prema podacima Fashion networka ta je razlika prosječno iznosila 28 posto u korist H&M-a - prosječna cijena artikla u ovom prvom kreće se oko 27 dok u Zari to iznosi 38 eura.

Inače, švedski se modni div posljednjih godina bori s padom prodaje, a sve se teže bore s konkurencijom kao što je kineski Shein.

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. svibanj 2025 13:47