StoryEditorOCM
BiznisBITKA NA TRŽIŠTU

Lidl udara na konkurenciju, širi asortiman jednog od svojih popularnih brendova: 48 proizvoda već je rasprodano

Piše Vijesti SD
5. veljače 2023. - 11:58

Lidl širi svoj asortiman proizvoda, prenosi  Fenix.de informacije iz njemačkih medija, koji pišu kako poznati njemački trgovački lanac proširuje asortiman brenda "Parkside" na više proizvoda.

Lidl želi zavladati na tržištu s vlastitim brendom "Parkside" što znači da u Njemačkoj više nije samo konkurencija Aldiju, Nettu i ostalima, već se izravno natječe i s etabliranim trgovinama kao što su Bauhaus, Hornbach i OBI.

Kako bi to postigao i povećao pritisak na industriju kućnih potrepština i alata, Lidl proširuje asortiman “Parkside” i intenzivnije ga promovira u reklamnim brošurama i na svojoj web stranici. Lidlov asortiman alata u internetskoj trgovini trenutno uključuje 704 artikla - od odvijača, preko udarnih bušilica do radnih hlača, a njemački mediji navode kako je 4...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. travanj 2024 21:25