StoryEditorOCM
Biznis'dan samaca'

Kinezi obaraju šoping rekorde tijekom svoje verzije 'crnog petka', Evo za kojim brendovima su se potpuno pomamili, među njima su i dva europska

Piše H
12. studenog 2019. - 16:16
2019-11-11T161449Z_1689347119_RC249D9IBJ3D_RTRMADP_3_SINGLES-DAY-ALIBABA.JPG

Američki Apple, francuski L'Oreal i švicarski Nestle bili su među najtraženijim brendovima na kineskom 'Danu samaca', šoping-događaju godine koji slijedi model američkog 'crnog petka', pokazuju podaci kineskog diva internetske trgovine Alibabe.

Na Alibabinoj je platformi zabilježen promet od rekordnih 268,4 milijarde juana (38,4 milijarde dolara), više nego šest puta veći nego u internetskoj prodaji na prošlogodišnji 'crni petak' u SAD-u.

Iznos je 26 posto veći nego u godini ranije, što je pak najniža stopa rasta otkada se 'Dan samaca' počeo obilježavati 2009. godine, napominje Reuters.

Iz Alibabe su danas objavili da je 299 brendova premašilo bruto vrijednost prometa od 100 milijuna juana, a njih 15 premašilo je iznos od milijardu juana.

Među najpopularnijim brendovima ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. travanj 2024 01:35