StoryEditor

Internet marketing – učinkovitost je bitna

Piše PSD.
17. travnja 2008. - 10:30


Bez obzira na to koliko ste platili izradu internetskih stranica, koliko su one super dizajnirane i koliko je sati programiranja utrošeno, internetske stranice bez posjetitelja nemaju učinka! Najbrži način do posjetitelja je Google Adwords oglašavanje.

Upoznajte se s Google Adwords oglašavanjem

Ključne riječi su ono što osobe pretražuju putem Googlea. Vaš oglas se pojavljuje uz relevantne rezultate pretraživanja.

Vi izrađujete oglase i birate ključne riječi, odnosno riječi ili pojmove vezane uz Vašu djelatnost.

Vaši oglasi pojavit će se na Googleu kada ljudi pretražuju Google korištenjem jedne od Vaših ključnih riječi, Vaš oglas se može pojaviti uz rezultate pretraživanja. Na taj način oglašavate se korisnicima koji su već zainteresirani za Vas.

Privlačite klijente

Osobe mogu jednostavno kliknuti na Vaš oglas kako bi ostvarile kupovinu ili saznale više o Vama. Ne morate imati ni web-stranicu da biste započeli – Google će Vam pomoći u stvaranju stranice besplatno. Toliko je jednostavno!

Zašto je Adwords učinkovit

Ciljani doseg
Sada se možete oglašavati prema osobama koje pretražuju putem Googlea. Čak i ako se već pojavljujete u Googleovim rezultatima pretraživanja, Adwords Vam može pomoći u ciljanju na nove korisnike na Googleu i na našoj oglasnoj mreži.

Veća kontrola
Možete urediti Vaše oglase i podesiti Vaš proračun dok ne dobijete rezultate koje želite. Također možete prikazivati različite formate oglasa i čak ciljati Vaše oglase na određena govorna područja i zemljopisne lokacije.

Izmjerljiva vrijednost
Nema najnižeg obveznog iznosa potrošnje niti vremenske obveze. A uz opciju cijena-po-kliku, Vi plaćate samo ako netko klikne na Vaše oglase. To znači da svaki dolar iz Vašeg proračuna odlazi na privlačenje novih potencijalnih kupaca.

Troškovi i plaćanje
Brinu Vas troškovi? Nemojte brinuti—Adwords Vam omogućuje potpunu kontrolu Vaše potrošnje.

Postavite proračun
Ne postoje zahtjevi minimalne potrošnje - količina novca koju ćete potrošiti na Adwords ovisi o Vama. Na primjer, možete postaviti dnevni proračun od 28,43 kn te maksimalni trošak od 0,57 kn za svaki klik na oglas.

Izbjegnite nagađanje
Pružamo procjenu prometa ključnih riječi i troškova, na osnovi kojih možete donijeti odluke o odabiru ključnih riječi i što boljoj upotrebi Vašeg proračuna. (Procjena cijene ključne riječi)

Plaćajte samo za rezultate
Plaćate samo ako netko klikne na Vaš oglas, a ne kada je Vaš oglas prikazan.

Opcije plaćanja razlikuju se ovisno o zemlji i novčanoj jedinici. Saznajte više.

Kontaktirajte nas, pružit ćemo Vam pomoć u izradi i vođenju internetske marketing kampanje

SPONZORIRANI ČLANAK

#GOOGLEADWORDS

Izdvojeno