Hrvatska se diči epitetom izuzetno primamljive destinacije, no smjerovi turizma odavno su u nekim novim trendovima.Pa potreba prilagođavanja i pružanja novih, inovativnih usluga gostima "slatki" je zadatak svih sudionika u ovoj branši.Jer gost želi imati i vrhunski odmor i uslugu, ali i jedinstveno iskustvo.
Jedan od veoma hvaljenih i uspješnih projekata je i Priceless Croatia Mastercarda. Detalje o ovoj platformi iznijela nam je Gea Kariž, direktorica marketinga u kompaniji Mastercard za Hrvatsku.
Što vas je uopće potaknulo kao kartičnu kuću na pokretanje platforme za korisnike koji traže luksuzna putovanja i jedinstvene destinacije?
- Još 1997. godine je predstavljena naša kampanja Priceless, tijekom 20 godina prilagođena je na 53 jezika te pokrenuta u 112 zemalja. Dakle, ima...
StoryEditorOCM
PutovanjaMASTERCARD PLATFORMA KOJU MORATE UPOZNATI
Priceless Croatia za sve je neprocjenjivo iskustvo
5. lipnja 2018. - 15:12
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?