StoryEditorOCM
Putovanjaatraktivne staze

Cestovna trkača natjecanja kao novi turistički adut Hrvatske

Piše H
1. travnja 2016. - 14:07
splitski_polumaraton16-2802

Cestovna trkačka natjecanja sve su češća pojava u Hrvatskoj, a tim se utrkama ne promovira samo trčanje, sport i zdrav način života, već i turistička i druge ponude naše zemlje, što prepoznaju i mnoge tvrtke te pružaju podršku tim događajima.

Među takvim tvrtkama je i telekom kompanija Vipnet, koja se uključila u podršku 13 utrka na kojima će nastupiti više od 29 tisuća natjecatelja koji će proći više od 300 kilometara staza kroz hrvatske gradove i mjesta, čime se promovira ne samo trčanje i sport već i turistička i druga ponuda Hrvatske.

"Riječ je o svojevrsnoj sportskoj strategiji Vipneta koji u tom smislu surađuje s organizatorima utrka u Hrvatskoj, među kojima su CroRun, više polumaratona po Hrvatskoj, Istrian Wine Run, riječki polumaraton Homo si teć i drug...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 16:28