Rezultati Hrvatske na posljednjim velikim natjecanjima zaradili su simpatije navijača diljem svijeta. Mala država koja se pokazala na velikoj sceni, protiv izrazito favoriziranih suparnika. Svijet je zavolio hrvatski nogomet, a odjeci uspjeha čuli su se i u dalekoj Kini.
HNS je aktivan na svim velikim društvenim mrežama, a dok za prosječnu osobu to znači Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, HNS ima profil i na mreži Weibo.
Weibo je najpopularnija društvena mreža u Kini, nekakva njihova verzija Facebooka i Twittera, a službeni profil HNS-a ima gotovo pola milijuna pratitelja (preciznije, 477 tisuća).
Redovite su i objave, pa navijači u Kini mogu pratiti sve novosti o reprezentaciji. Na Weibu su objavljene i fotografije novog dresa reprezentacije, a ni Kinezima nije dobro sjeo onaj "domaći".
Pa se tako u komentarima mogu naći primijedbe poput: "izgleda čudno", "prijašnji su bili bolji", "sviđaju mi se manji kvadratići", "bar su igrači zgodni", a ima i izravnijih koji jednostavno kažu da je dres "ružan". Naravno, prenijeti mišljenje navijača iz Kine je moguće onoliko koliko to google translate dozvoljava.
Pomalo iznenađujuće, strast kineskih navijača prema reprezentaciji Hrvatske je velika, česte su poruke potpore prema igračima i momčadi. Naravno, najviše simpatija upućeno je Luki Modriću, za kojeg Kinezi čak imaju i nadimke. Google nadimak prevodi kao "Mommy Mo", tko zna što to točno znači, ali neka, nema sumnje da je od milja.