StoryEditorOCM
Strani nogometprivlačenje interesa

Osmislili i pokrenuli originalnu kampanju: četvrtoligaš prodao skoro 120.000 ulaznica za ‘nevidljivu’ utakmicu

9. travnja 2020. - 20:43

U doba koronavirusa svaki se sportski klub na svoj način bori za privlačenje interesa šire javnosti i prikupljanja sredstava nužnih za svakodnevno funkcioniranje. Tako i njemački četvrtoligaš Lokomotive Leipzig koji je osmislio i pokrenuo originalnu kampanju. Naime, od 19. ožujka prodaje ulaznice za - „nevidljivu” utakmicu.

Ona je na rasporedu 8. svibnja ove godine na njihovom stadionu Bruno Plache, a klub je za cilj postavio brojku od 120.000 prodanih virtualnih ulaznica, čime bi oborio rekord posjećenosti koji je prema vlastitim navodima ostvario na uzvratnom dvoboju polufinala Kupa pobjednika kupova protiv Bordeauxa 1987. godine. Leipzig je tu utakmicu izgubio 1:0 (golom Zlatka Vujovića), ali je u ruletu jedanaesteraca prošao u finale gdje je poražen od Ajaxa.

Iako na ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 12:43