StoryEditorOCM
Biznissve žešća konkurencija na telekom tržištu

Nula kuna po minuti

Piše PSD.
12. ožujka 2008. - 13:56
T-Mobile, Tele2 i Vipnet neumorno pronalaze usluge koje udovoljavaju različitim potrebama korisnika, a njima daju tržišnu prednost

Jadran Babić / CROPIX
Konkurencija na hrvatskom tržištu mobilnih usluga neprestano raste, a pružatelji usluga neumorno pronalaze usluge koje će ih odvesti korak ispred konkurencije. Uloga marketinga, potkrijepljenog različitim istraživanjima tržišta, ali i navika i potreba korisnika, u tom procesu je neizbježna. Tako u posljednje vrijeme hrvatski GSM operateri, među ostalim, uglavnom nude pakete i usluge s predznakom “nula kuna po minuti”.

Šarena ponuda

Ove godine prvi je “nula kuna po min...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. travanj 2024 18:03