StoryEditorOCM
Splitreagiranje

Wolt: Od otvaranja splitskog tržišta nismo od korisnika zaprimili niti jedan upit ili pritužbu vezanu uz razliku cijena na aplikaciji i u restoranu

Piše PSD.
6. ožujka 2020. - 19:07

Iz tvrtke Wolt poslali su nam reagiranje koje objavljujemo u cijelosti:

Dana 6. ožujka 2020. na portalu Slobodne Dalmacije objavljen je članak pod nazivom „Splićanima Woltova dostava teško pada na želudac: Ovo je čisti bezobrazluk i varanje kupaca! Dobro mi znamo kakve su prave cijene“.

S obzirom da je u navedenom članku poslovanje Wolta na splitskom tržištu prikazano u negativnom svjetlu, smatramo da je potrebno bitno dopuniti navode u objavljenom tekstu.

Ovim putem želimo napomenuti kako od samog otvaranja splitskog tržišta nismo od korisnika zaprimili niti jedan upit ili pritužbu vezanu uz disparitet cijena na Wolt aplikaciji i cijena jela u restoranima.

Pritom napominjemo da Wolt aplikacija podržava direktnu komunikaciju s korisnicima i zaista je neobično da korisnici k...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. studeni 2024 06:36