StoryEditor

TOTALNO SNIŽENJE NA GRIPAMA Navalili na postole ka da se dile mukte

Piše PSD.
8. ožujka 2012. - 23:11
Koja gužva, ko da se mukte dile postole − komentirala je jedna gospođa na istočnom ulazu u sportski centar Gripe, gdje je jučer ujutro počela velika rasprodaja “Transport Footweaera” koja će potrajati do petka, 9. ožujka.

Iako se, naravno, ništa nije dijelilo, Splićani i Splićanke navalili su na prodajne štandove na kojima su se cipele poznatih brendova Miss Sixty, Caterpillar, Tommy Hilfiger, DKNY, Killah, Bronx, G-Star, CK Calvin Klein i drugih prodavale po ekskluzivnim tvorničkim cijenama. Stoga su se i prije službenog otvaranja, koje je najavljeno za 10 sati, na Gripama počeli “gužvati” brojni kupci. Žene su u najvećem broju okupirale štand na kojem su se prodavale popularne špagerice Tommy Hilfiger, dok je muškoj populaciji najzanimljivija bila proljetno-ljetna kolekcija Levi’sa i Caterpillara.

− Evo, žena i ja kupili smo četiri para dobrih cipela i patika za 1000 kuna, a u “normalnoj” bismo prodaji ovo platili barem dvi tisuće... Definitivno se isplati − kaže Tomislav Lozo, koji je na rasprodaju stigao sa suprugom Anđom i sinčićem.

Jedina primjedba koju su imali jest da dječji asortiman nije bogznašto; za djevojčice se i može nešto naći, a za dječake gotovo ništa. Jamče li dobre marke danas i kvalitetu obuće, pitamo Dragana Barunčića dok isprobava sive “caterpillarice” po cijeni od 290 kuna.

‘Nema se ni za burek’

− Možda ne u onolikoj mjeri kao što je to bilo prije 20 ili 30 godina, ali nekako sam “mirniji” kad kupim postole poznate marke jer pretpostavljam da mi se neće tako lako odlipit ili raspast. U svakom slučaju, akcija je dobra i kamo sreće da i druge tvrtke prirede nešto ovog tipa. Recesija je, ljudi nemaju ni za burek, a ovo je način da sebi nešto priušte − govori Dragan. Da je ovo prilika da se sebe počasti i nečim ekstravagantnim, a ne samo “nasušno potrebnim”, drži i tridesetogodišnja Vedrana koja je “pikirala” jarkožute štikle Miss Sixty. Svoje nam prezime nije htjela reći jer je, kaže, nakratko pobjegla s posla, a šef sasvim sigurno ne bi bio presretan da dozna za to...

Uigrani tim

− Čujte, da ih obujem i za dvije prigode, isplati se s obzirom na to da su sada 300 kuna. Iako su organizatori najavili da će cipele biti snižene i do 80 posto, ove koje su se meni svidjele nisu bile na tolikom popustu, nego maksimalno 50 posto. Moram priznati da sam očekivala nešto niže cijene − kaže Vedrana. Nimalo lagan posao imalo je, inače, 20 djelatnica “Transport Footweara” koje su se morale snalaziti između čak 16.700 pari cipela dopremljenih na Gripe. − Nije lako, ali mi smo uigran tim, u Splitu nam je ovo već treća akcija − kaže djelatnica Tamara Šegon, koja nas je iznenadila informacijom da u Dalmaciji najviše prodaju cipele broja 40 i 41, što bi značilo da Splićanke baš i nemaju najfinija stopala...

linda perić snimio jadran babić / cropix

 


 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

27. veljača 2021 07:36