StoryEditor
Splituz potporu grada

‘Splitski potrošač‘ od ponedjeljka će ponovno besplatno savjetovati građane. Evo što i kada ih možete pitati

Piše PSD
30. travnja 2021. - 12:28

Udruga za zaštitu prava potrošača "Splitski potrošač" od 03. svibnja započinje ponovno provoditi besplatno savjetovanje potrošača na području Splita, u okviru projekta kojeg financira Grad Split.

Savjetovanje potrošača podrazumijeva pojašnjavanje propisa i postupaka za ostvarivanje prava i ekonomskih interesa potrošača – fizičkih osoba koje sklapaju pravni posao ili djeluju na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti. Savjetovanje će se provoditi svakim radnim danom putem telefona 095/700-1969, u periodu od 17 do 19 sati, kao i putem adrese elektronske pošte: splitski.potrosac@gmail.com.

Potrošačke savjete građani će moći dobiti i osobnim dolaskom u savjetovalište, na adresi Ljudevita Posavskog 14 u Splitu (prostorije Udruge Bijeli krug Hrvatske). Za financijske usluge i pravna pitanja možete ih posjetiti ponedjeljkom 17 do 19 sata, za opća prava potrošača dostupni su utorkom od 17 do 19 sati, a za usluge elektroničkih komunikacija su dostupni četvrtkom od 17 do 19 sati.

- Savjetovanje iz područja javnih komunalnih usluga, električne energije i pričuve odvijat će se uglavnom putem telefona i e-pošte. Zbog trenutne epidemiološke situacije građane ovim putem molimo da se prethodno najave i dogovore svoj termin osobnog savjetovanja putem telefona ili e-maila, da bi se izbjegle nepotrebne gužve i duža čekanja - poručili su iz udruge "Splitski potrošač".

Projekt traje do 30. studenog, a do tada Udruga će u okviru istog organizirati i dva seta edukativnih predavanja za potrošače. Sve važne informacije o projektu građanima će biti dostupne na službenoj web stranici udruge: www.splitski-potrosac.hr.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. srpanj 2021 14:31