StoryEditor
Split‘PREKLINJALA SAM IH‘

Splićanka će epizodu sa ‘Split parking‘ zauvijek pamtiti: Trčala sam za ‘paukom‘ koji mi je digao auto, a imala sam iskaznicu. I još moram platiti!

30. svibnja 2020. - 11:46
Nakon mnogo muke naša je sugrađanka ipak uspjela zaustaviti pauk-voziloPRIVATNI ALBUM

Neugodnu epizodu sa “Split Parkingom” naša će sugrađanka pamtiti do kraja svog života. Sreća što s njom, kaže, toga dana nisu bila djeca dok je doslovce, trčala, molila i jecala za “paukom” koji joj je “digao” auto.

- Išla sam na deset minuta do “Konzuma” na Sirobuji. Parkirala sam uredno auto na mjestu predviđenom za osobe s invaliditetom jer imam znak pristupačnosti za osobe s invaliditetom koju sam uredno istaknula ispod vjetrobranskog stakla, na mjestu suvozača. U dućanu sam se zadržala niti deset minuta. Nakon što sam se vratila na parking uslijedio je šok! Pauk-služba upravo je odlazila s mojim autom. Nije mi bilo jasno što se događa - kaže nam ogorčena 46-godišnja Nataša (podaci poznati redakciji).

Sve se zbilo u subotu predvečer, oko 19 sati. U prvi mah, kaže, palo joj je napamet da možda kartica “znaka pristupačnosti” nije skliznula na pod automobila, što se zna dogoditi, pa otud i logično objašnjenje zašto je prometno redarstvo kontaktiralo pauk-službu.

Rukama i nogama

Ni sama ne znajući što se događa, počela je doslovno trčati za “paukom”, mahala je prema njima rukama i nogama, a kako su već krenuli prema traci za ubrzavanje na Sirobuji, prema Stobreču, preskočila je zidić, te trčala po travi, ne bi li ih zaustavila.
- Napokon su me primijetili, i još dok se se vozili po traci za ubrzavanje, trčala sam za njima i preklinjala ih da se zaustave - kaže. No, prvo su joj, još u vožnji, kazali neka po svoj auto dođe na Pujanke. Negdje na potezu između Konzuma i Lidla ipak su se zaustavili, pojašnjava, ali ne na brzoj cesti, nego sa strane.

- E, onda je krenula rasprava. Jedan od njih dvoje odmah je u startu bio drzak i bezobrazan. U dahu sam im pokušala objasniti da imam karticu znaka pristupačnosti i da ne znam u čemu je zapravo problem. Pokazivali su mi slike, fotografirane iz različitih kuteva, iz kojih se navodno ne vidi da je istaknuta invalidska kartica - prepričava Nataša i dodaje kako ih je nakon povišenih tonova jedva uvjerila da je kartica u autu, na mjestu suvozača.

image
Znak pristupačnosti završio je na suvozačevom mjestu 
PRIVATNI ALBUM

Nakon što su shvatili da su pogriješili, naposlijetku su ‘spustili’ auto, uručili joj račun od 225 kuna jer je naplaćeno na mjestu te kazali kako ga mora platiti u roku od osam dana. Nataša je odmah i fotografirala automobil i na vidljivom mjestu istaknutu invalidsku karticu, da ima dokaz kako nije pogriješila. Nakon odlaska pauka kontaktirala je i komunalno redarstvo, ali i “Split Parking”.

- Da je bio čovjek, pustio bi vas bez uplatnice - kazao joj je jedan od komunalnih redara s kojima je razgovarala.
Iz “Split Parkinga” joj je rečeno kako je “imala sreće što se pauk zaustavio i ostavio joj auto”.
- Ja znam da će mi se ovi novci naposlijetku vratiti, dok ne prođe postupak žalbe jer sam u pravu, i njima je to jasno, ali pitam se je li do ovoga uopće trebalo doći - ogorčeno će Nataša. Najviše joj smeta, kazuje, njihovo ponašanje.

’Neka se žali!’

Za komentar ove situacije upitali smo i čelne ljude “Split Parkinga”.
- Djelatnici pauk-službe dobili su naredbu za uklanjanje navedenog vozila jer je bilo parkirano na mjestu za osobe s invaliditetom i nije imalo propisno istaknut znak pristupačnosti. Na fotografijama u naredbi vidljivo je da znak pristupačnosti nije bio istaknut kako je to propisano - u donjem lijevom kutu prednjeg vjetrobranskog stakla vozila - kazali su nam u ovoj gradskoj tvrtki.

Navode dalje kako su zbog situacije u kojoj je stranka zaustavila vozilo na cesti u trenutku odvoza automobila, djelatnici trošak premještanja na odlagalište od 450 kuna preinačili u pokušaj premještanja čija je cijena 225 kuna, što je svakako ispalo povoljnije za stranku.

Osim toga, kažu, pregledom audio/video snimke nije utvrđeno drsko ponašanje djelatnika.
- Naglašavamo i da se žalba na naredbu o premještanju podnosi prometnom redarstvu koje o njoj i odlučuje. “Split parking” i prometno redarstvo su posebno su osjetljivi na zaštitu prava pristupačnosti osoba s invaliditetom te smo u tu svrhu organizirali brojne akcije i, vjerujemo, postigli promjene koje idu u korist osoba s invaliditetom, a protiv onih koji zloupotrebljavaju znak.
Ako se u ovom slučaju radi isključivo o tome da znak nije bio adekvatno postavljen, vjerujem da treba pokušati sa žalbom - zaključuju u ovoj splitskoj tvrtki.

image
Nakon mnogo muke naša je sugrađanka ipak uspjela zaustaviti pauk-vozilo
PRIVATNI ALBUM
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

14. rujan 2020 21:39