StoryEditorOCM
Splitispalija čovik

Splićaninu odbijena reklamacija u poznatoj trgovini, angažirao i vještaka: ‘Ovo nisam doživio u 43 godine života‘

Piše Split SD
30. svibnja 2023. - 21:06

Reklamacije kupljenih proizvoda uvijek su pomalo naporne jer, osim što vam proizvod neispravan, morate gubiti vrijeme na slanje poruka proizvođačima s pritužbom. Ovaj scenarij postaje još neugodniji kad dobijete neljubazan ili, preciznije, čudan odgovor od strane trgovine. 

Nakon pola godine od kupovine tenisica u poznatoj trgovini unutar centra u Splitu, čitatelj portala Dalmacija Danas objavio je kako mu je pukao unutarnji materijal i stvorila se rupa. 

Reklamirao je proizvod, a nekoliko dana kasnije tenisice je pregledao sudski vještak iz Slovenije. Nakon analize utvrdio je da kupac nema pravo na povrat ili zamjenu. Njegovo je mišljenje kako "ustanovljena oštećenja nisu posljedice sirovinskih ili proizvodnih greški, već mehanička oštećenja nastala kao posljedice načina - neprimjerene uporabe".

Kupac je, zatečen odgovorom, upitao trgovinu kako je moguće da su tenisice od subote do utorka stigle u Sloveniju u ruke vještaka i ponovno vraćene u Split. Uspostavilo se da je sudski vještak odluku donio prema slikama.

Svoje zaključke je potkrijepio i pismenim odgovorom u kojem tvrdi da su "oštećenja su nastala isključivo kao posljedice postupanja korisnika".

Izgleda da pri kupovini tenisica treba pripaziti na "micanje nogu u tenisicama" jer je upravo to navedeno kao razlog za nastajanje oštećenja ovih tenisica. U odgovoru pišu razlozi odbijene reklamacije:

"...nedovoljno stegnute odnosno nevezane vezice kod uporabe te posljedično povećano habanje podstave opetnica zbog micanja nogu u tenisicama, neprimjereno obuvanje i izuvanje."

"Ustanovljena oštećenja su nastala isključivo kao posljedice postupanja korisnika. Na osnovi ustanovljenih činjenica smatram da reklamacija nije opravdana", zaključak je vještaka.

Čitatelj je potom odlučio kontaktirati trgovinu u kojoj su kupljene tenisice komentirajući ovakvu ‘presudu‘. "Mislim da u 43 godine života znam nosit cipele, vezati cipele a bome i prepoznati kako izgleda loša kvaliteta što se i pokazalo na tim cipelama."

"U vezi Vašeg artikla postupilo se sukladno Zakonu u Zaštiti potrošača te se na Vašu reklamaciju očitovao ovlašteni sudski vješta primjerene struke izabran iz popisa sudskih vještaka pri Županijskom sudu u Zagrebu. Njegovo mišljenje uvažavamo i stojimo iza istog", stoji u pismenom odgovoru trgovine, koji je prenijala Dalmaciji danas.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. travanj 2024 00:03