StoryEditor
SplitNEZADOVOLJNI KORISNIK

Splićanin bezuspješno pokušava raskinuti ugovor s A1: Stalno sam gledao N1 i Sport Klub, ali oni tvrde da nisam. Ne mogu vjerovati da su mi ovo napisali!

Piše Vinko Paić
5. svibnja 2021. - 23:15
Splićanin je pokušao raskinuti ugovor s A1 operaterom - ali bez uspjeha.AFP

Od kraja ožujka korisnici usluga teleoperatera A1 više ne mogu gledati kanale United Medije – N1 i Sport Klub, jer s tom kompanijom nije postignut dogovor o nastavku suradnje.

Mnogi gledatelji ovih kanala sada žele raskinuti ugovor s A1, a iako su mislili da će im to lako poći za rukom, situacija koja se dogodila jednom Splićaninu (podaci poznati redakciji) pokazuje da to u praksi i nije tako.

Krenimo redom. Nakon što nisu postigli dogovor o daljnjem prikazivanju N1 i Sport Klub kanala s A1 su kazali kako korisnici nezadovoljni ovom odlukom mogu raskinuti ugovor bez plaćanja penala.

No znate već onu da u svakoj priči ima jedan "ali"...

- Sukladno uvjetima korištenja A1 TV usluge korisnici koji smatraju da je izmjena koju je A1 učinio za njih značajna, mogu se javiti Službi za korisnike sa svojim zahtjevom za raskid ugovora bez penala. Pravo na raskid utvrđivat će se od slučaja do slučaja, ukoliko se provjerom utvrdi značajna gledanost predmetnih kanala za pojedinog korisnika, kazali su medijima iz kompanije A1.

Ponukan pročitanim gospodin iz naše priče, vjerni gledatelj kako N1 tako i Sport Klub kanala, prvo telefonskim putem zove Službu za korisnike gdje mu govore da pošalje mail sa zahtjevom za raskid ugovora te da moraju napraviti procjenu o gledanju ukinutih kanala.

- To sam i napravio. Rekli su mi da prvo moraju provjeriti koliko sam zaista gledao te programe. S obzirom da sam ih stvarno stalno gledao, pogotovo sportske kanale, mislio sam da neće biti nikakvih problema oko raskida ugovora. Prvo sam danima čekao odgovor, da bi me onda nazvali i ponudili mi sniženu cijenu mjesečne pretplate od svega nekoliko kuna, jer po njima nemam pravo na raskid ugovora, kaže nam Splićanin koji ubrzo dobija i mail od A1 u kojem mu jedan od zaposlenika iz Centra za upravljanje korisničkim prigovorima piše:

- Žao mi je zbog Vašeg nezadovoljstva gašenjem kanala Sport Klub i N1, međutim zahtjev za raskidom fiksne usluge bez naplate penala nisam u mogućnosti uvažiti jer sam detaljnom provjerom utvrdio kako nemate značajnu gledanost navedenih kanala.  

Umjesto Sport Klub kanala, našim korisnicima, u suradnji s najvećim regionalnim distributerom premium sportskog sadržaja, Arena Sport Grupom, donosimo još više kvalitetnog sportskog sadržaja dodavanjem Arena Sport kanal u našu ponudu, novitet za koji vjerujemo da će naše korisnike oduševiti. Od 29. ožujka 2021. Sport Klub kanali će biti zamijenjeni Arena Sport kanalima.

Sukladno navedenome našim ćemo korisnicima omogućiti još više kvalitetnog sportskog sadržaja u sklopu Arena sport 1-6 kanala na kojima će moći pratiti najgledanije sadržaje kao što su HNL ili UEFA Europa Lige, talijanska Serie A, francuska Ligue 1, ali i košarkaškoj NBA, ABA i Hrvatskoj premijer ligi, rukometnoj EHF Ligi prvaka, vaterpolskim, auto-moto i brojnim drugim natjecanjima.

A1 je pokušao dogovoriti nastavak emitiranja za N1 kanal, međutim vlasnik prava postavio je nerealnu i neprihvatljivu cijenu. Prihvaćenjem tih uvjeta bili bismo primorani povećati i cijene A1 TV usluge, što bi se odrazilo i na naše korisnike. Umjesto N1 korisnicima je i dalje dostupan cijeli niz kanala na kojima mogu pratiti informativni sadržaj poput Al Jazeere i HRT4, odnosno informativnih emisija dostupnih na HRT1, HRT2, Novoj TV i RTL-u.

S obzirom na utvrđeno u slučaju raskida prije isteka ugovorne obveze u skladu s uvjetima korištenja naplatit će se naknada za prijevremeni raskid/penali.

Ako niste zadovoljni ovim odgovorom možete u roku od 30 dana uputiti pisani prigovor Povjerenstvu za reklamacije potrošača, Vrtni put 1, 10000 Zagreb ili na e-mail adresu: Povjerenstvo@A1.hr. Uvjet za slanje e-poštom je definirana e-mail adresa.

Za vrijeme trajanja spora, a da bi biste mogli neometano koristiti usluge, potrebno je podmiriti nesporni dio računa/prosjek zadnja tri računa, te nastaviti plaćati buduće račune. Ujedno Vas molimo da nas izvijestite po uplati nespornog dijela računa.

- Ne mogu vjerovati da su mi to napisali!, kaže nam Splićanin koji će se sada obratiti Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti (HAKOM).

Naime, nezadovoljni korisnici sukladno Zakonu o elektroničkim komunikacijama mogu im podnijeti prigovor gdje će se onda pomno razmotriti svaki prijavljeni slučaj.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. lipanj 2021 05:45