StoryEditor
Split‘KO BI REKA?

‘Pointu‘ opet povjereno održavanje nogostupa! Grad Split s kojim se donedavno ova tvrtka stalno sporila će za to plaćati skoro milijun kuna godišnje

6. kolovoza 2020. - 11:56
Sljedećih godinu dana 'Pointovi' radnici će održavati izvankolničke površine  Joško Šupić/HANZA MEDIA

Grad Split i tvrtka "Point" konačno su zakopali ratne sjekire.
U prilog toj tvrdnji ide i informacija da je gradonačelnik Andro Krstulović Opara donio odluku o sklapanju drugog pojedinačnog ugovora za jednogodišnje razdoblje s ovom građevinskom firmom za redovito održavanje nogostupa i ostalih izvankolničkih površina. "Point" će tako opet biti gradski koncesionar za navedene poslove koji će Grad na godišnjoj razini koštati 925.562,50 kuna s uključenim PDV-om.

Kako neslužbeno doznajemo, uskoro se očekuje i potpisivanje ugovora koji bi s primjenom trebao krenuti krajem kolovoza.
Podsjetimo, Grad je sa spomenutim koncesionarom sklopio četverogodišnji sporazum o održavanju izvankolničkih površina koji se svake godine revidira i obnavlja. Zadnja revizija nije bila povoljna za "Point", pa je nakon isteka jedne godine Grad raspisao novi natječaj za koncesionara. Posao je privremeno, na tri mjeseca dobila varaždinska tvrtka "Kolas" s iznosom od 300.000 kuna.

U međuvremenu je opet raspisano javno nadmetanje za održavanje nogostupa na koje se "Point" jedini javio i dobio posao.
Iz gradske uprave doznajemo kako će novi-stari koncesionar najprije prionuti na sanaciju porušenih stupića i ograda uz osnovne škole i raskrižja, te kritičnih nogostupa na Spinutu, Splitu 3 i Bačvicama.

Kako znamo, Grad i "Point" imali su povijest međusobnih sukoba koji je započeo raspisivanjem natječaja za izgradnju pristupnih prometnica na Kili kada je građevinska tvrtka opetovanim žalbama praktički blokirala početak izgradnje cesta za to naselje.
Posljedično, mada to nikad nije izrijekom rečeno, dalo se zaključiti da se Grad "Pointu" zbog Kile na neki način osvetio ne izabravši ga za koncesionara održavanja nogostupa. Svakako, sad je rat završio, s tim da su kolateralne žrtve u tom sukobu bili stanovnici Kile, koji su izgubili skoro dvije godine čekajući na početak izgradnje prometnica.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

23. rujan 2020 01:21