StoryEditor
SplitMIROSLAV DELIĆ

Pitali smo direktora ‘Prometa‘ kada će konačno e-ticketking u pogon: Navedeni rokovi jesu bili inicijalno planirani, ali ubrzo smo shvatili da ih nećemo moći ispoštovati

Piše Tanja Giovanelli
21. siječnja 2022. - 18:55

Evo, već je siječanj 2022., a e-ticketing u "Prometu" još nije uveden. Na njihovim stranicama piše da je razdoblje realizacije tog projekta od 6. rujna 2019. godine do 6. rujna 2021. godine, pa me zanima što se događa s tim, hoće li se projekt realizirati i kada? – upit je s kojim nam se obratio Splićanin Tonči, a na koji smo odgovore potražili u spomenutom gradskom poduzeću.

Da je riječ o predviđenom kašnjenju, kazao nam je "Prometov" direktor Miroslav Delić, navodeći kako je ono rezultat poremećaja na globalnom tržištu.

- Navedeni rokovi jesu bili inicijalno planirani, ali ubrzo smo shvatili da ih nećemo moći ispoštovati, pa nam je već kod potpisivanja ugovora nadležno ministarstvo odobrilo produženje do svibnja ove godine. Kako na ovom projektu radimo svakodnevno, softversku smo fazu završili, a prema zadnjim informacijama, svi uređaji, odnosno kase, kartomati i displeji, trebali bi stići već krajem veljače i tijekom ožujka - navodi direktor Delić.

Dodaje kako je planirana i isporuka novih 47 autobusa najavljena za lipanj, pa u "Prometu" očekuju da će od ljeta njihovi korisnici uživati u "novom ruhu" gradskog prijevoznika.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. svibanj 2022 10:10