StoryEditor
SplitKARTE SU NA STOLU

Otvorene ponude za ‘Prometov’ milijunski e-ticketing, direktor Delić oduševljen: Veliki broj ponuđača značajno je spustio cijenu

29. svibnja 2020. - 08:37
Tom Dubravec/HANZA MEDIA

Nakon poprilično opsežnog postupka prikupljanja ponuda u sklopu javnog natječaja za nabavu novog e-ticketInga, konačno su u prostorijama “Prometa” stavljene “karte na stol”.

Otvorene su konačno ponude za jedan od najbitnijih projekata za budućnost javnog prijevoznika čija je procijenjena vrijednost 25 milijuna kuna. Nakon višemjesečnih postupaka pripreme dokumentacije, javnog savjetovanja te objave samog natječaja, na navedeno javno nadmetanje pristiglo je čak osam ponuda!

Među njima je čak i jedna talijanske tvrtke “Solari di Udine” koja je za novi informacijski sustav ponudila cijenu od 23 milijuna s PDV-om. Osim nje, na natječaj je pristiglo još sedam domaćih ponuda, odnosno zajednica ponuditelja. Tu je zajednica ponuditelja u kojoj su tvrtke “Ericsson Nikola Tesla iz Zagreba, “AMCO” iz Grčke i “LIT Tranzit” iz Slovenije koji su ponudili 27,2 miljuna kuna, potom zajednica tvrtki “Hrvatski Telekom”, “TEO - Belišće”, “COMBIS”, “Etranet Grupa”, “Mobilisis i IoT lab one” sa cijenom od 24,7 milijuna.

Četvrta zajednica ponuditelja je ona zagrebačke tvrtke “GDi” te dviju slovenskih tvrtki - “Margento” i “Imovation” s cijenom od 19,2 milijuna kuna. Stigla je i zajednička ponuda “H2 Komunikacije” i “Callidus Grupe” s najnižom ponuđenom cijenom od 11,7 milijuna kuna. Ponudu od 24,8 milijuna kuna je poslala i zajednica ponuditelja u kojoj su “Grafik.net” i “Trilix” iz Zagreba. Tvrtka “Atos IT Solutions and Servifces” procijenila je svoj posao na 21,9 milijun kuna, a zadnja je zajednička ponuda tvrtki “KING ICT” i “Corvus Info” koje su ponudile 23,7 milijuna kuna.

Ugodno iznenađenje

- Ovako veliki broj ponuda je svakako ugodno iznenađenje. Kako što je javnosti već i poznato, godinama se najavljivala realizacija ovog važnog projekta za budućnost “Prometa”. Još prošle godine sam prilikom preuzimanja tvrtke najavio kako ćemo napokon krenuti u realizaciju sustava e-ticketinga, tako da sam vrlo zadovoljan što smo nakon dugotrajnih priprema, postupaka i procedura došli u fazu otvaranja ponuda.

Sam postupak smo od početka vodili tako da naši zahtjevi budu na što većoj razini kvalitete, ali i da postupak bude maksimalno transparentan te da omogući što većem broju zainteresiranih ponuđača da se prijavi.

Naravno da je veći broj ponuđača doveo i do značajno niže cijene od one procijenjene prije objave natječaja. Mislim da konačni broj zainteresiranih ponuđača kao i njihove ponude govori sam za sebe o tome da smo u našim nastojanjima potpuno uspjeli na čemu zahvaljujem i članovima stručnog Povjerenstva - kazao nam je Miroslav Delić, direktor “Prometa”.

Nakon otvaranja ponuda slijedi vrlo zahtjevni postupak njihovog pregleda od strane stručnog Povjerenstva odnosno provjera udovoljavaju li svim uvjetima nadmetanja, potom bodovanje te donošenje odluke koja je od pristiglih ponuda u konačnici ekonomski najpovoljnija. Rok za donošenje odluke o odabiru je 90 dana.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

15. rujan 2020 08:51