Splitširok asortiman

Nova atrakcija u gradu: zlatarevo zlato!

Piše Diana Barbarić

"Auro Domus grupa" otvorila je na drugom katu šoping-centra "Mall of Split" prvu hrvatsku ekskluzivnu trgovinu investicijskog zlata. Riječ je o trgovini "the.bank.of.gold." koja je dio "Auro Domus grupe", najvećega domaćeg lanca specijaliziranog za proizvodnju i prodaju investicijskog zlata.

Investicijsko zlato novi je proizvod u Hrvatskoj, prisutan od 2013. godine, no raste značajnom brzinom pa se stoga uskoro očekuje da će ukupni godišnji promet u Hrvatskoj premašivati milijardu kuna. Zlato je u svijetu cijenjeno kao investicija zbog svoje otpornosti na valutne šokove i inflaciju, te se preporuča kao sigurna i dugoročna investicija, kojoj vrijednost značajno raste u vrijeme gospodarske nesigurnosti i krize. Upravo zato od početka godine cijena zlata porasla je 20 posto, a u proteklih 10 godina čak tri puta!

Medijima su trgovinu predstavili Davor Žic, direktor marketinga i prodaje "Auro Domus grupe", Ivana Omrčen, voditeljica sektora investicijskog zlata, Miro Čerina, tehnički direktor, te Ana Librenjak, prodajna savjetnica u trgovini "the.bank.of.gold".

Trgovina nudi širok asortiman proizvoda od investicijskog zlata, poput dukata, zlatnih poluga i pločica ili zlatnika, ali i širok dijapazon dodatnih usluga, poput besplatnog investicijskog savjetovanja i osigurane pohrane zlata, s ciljem da se pozicionira kao jedinstveni centar u kojem klijenti mogu obaviti sve potrebne korake ako se odluče za kupnju investicijskog zlata – od informiranja o proizvodima, preko pregleda tržišnih analiza i povijesnih podataka, do kupnje zlata na licu mjesta ili uz iznimno kratak rok dostave te depozita kupljenog zlata uz osiguranje.

– Otvorenjem ove ekskluzivne trgovine, te još dviju, u Zagrebu i Kastvu, učinit ćemo novi snažni iskorak u ovoj djelatnosti te domaćoj javnosti ponuditi uslugu na najvišoj razini. Vjerujemo da ima prostora za značajan daljnji rast prometa, stoga samo u poslovnici u Splitu očekujemo promet od oko milijun kuna mjesečno – kazao je Žic.
Prednost investicijskog zlata je u tome što se na njega ne plaća porez ni PDV, što ga – uz oporezovanu štednju, dividendu i kapitalnu dobit te najavljeno uvođenje poreza na nekretnine – čini praktički jedinom neoporezivom investicijskom klasom u našoj zemlji.

Među najpopularnije proizvode od investicijskog zlata spadaju dukat "Franjo Josip", uz vrijednost oko 4000 kuna, te pločice od 100 grama renomiranih austrijskih ili švicarskih kovnica, vrijedne oko 28.000 kuna. No, postoje proizvodi i značajno manje vrijednosti, primjerice pločice već od jednog grama čija se cijena kreće oko 350 kuna, ali i značajno veće narudžbe, pa je tako tvrtka "Auro Domus Bullion Market" lani jednom klijentu isporučila zlato ukupne vrijednosti oko 5,5 milijuna kuna.

– Zlato kupuju i domaći i strani kupci, s time da domaći prednjače u broju, a strani u veličini investicije. Dio kupaca odlučuje se za kupnju zlata kao dar za krizme, vjenčanja, krstitke ili rođenje djeteta, svjesni da je to poklon koji traje čitav život. To su kupnje do 1000 kuna, a imamo i investicijske kupce za program iznad 20.000 kuna, pa sve do nekoliko milijuna kuna – istaknula je Ivana Omrčen.

Impresivan rast

Investicijsko zlato relativno je nov tržišni proizvod u Hrvatskoj koji raste impresivnim brojkama – prihod tvrtke "Auro Domus Bullion Market", dijela grupacije specijaliziranog za proizvodnju i prodaju investicijskog zlata, u 2015. godini iznosio je gotovo 30 milijuna kuna, što je u odnosu na 6,5 milijuna kuna iz 2014. godine uistinu značajan rast, za više od 300 posto.

 

#AURO DOMUS