StoryEditorOCM
SplitDOGOVOR KUĆU GRADI

Nezadovoljni potrošači umjesto spora, zadovoljštinu mogu naći putem mirenja

Piše K. Lujak
16. ožujka 2016. - 22:41
udruga_franak_st2-040215

Povodom Međunarodnog dana potrošača, udruga Dalmatinski potrošač i Centar za mirenje predstavili su uloge i značaj postupka mirenja u zaštiti potrošača. Iako ga europske zemlje koriste u većini slučajeva, postupak u kojem dvije strane u sporu pokušavaju doći do zajedničkog prihvatljivog rješenja, daleko je od široke upotrebe u Hrvatskoj.

Ivan Matešić, registrirani izmiritelj, kazao je kako u Hrvatskoj djeluje oko 500 osoba koje su osposobljene za ovakvo rješavanje spora.

- Mirenje je humaniji način rješavanja konflikta kojim se izbjegavaju dugotrajni sudski postupci, plaćanje visokih odvjetničkih naknada te učestalo produljenje slučaja na sudu. Izmiritelj kao posrednik pokušava doći do rješenja s kojim će se slagati obje strane. On ili ona ne odlučuje, ne savjetuje, već...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. travanj 2024 07:47