Skorašnjim otvaranjem šoping centra Mall of Split debelo će se uzdrmati situacija na široj trgovačkoj sceni.
Jaka, možda i prejaka konkurencija, koja na regionalno tržište izlazi s pretenzijama da bude vodeća kupovna oaza, ne samo našim sugrađanima, već i ljudima iz bliže, ali i dalje okolice, zahvaljući svojoj impozantnoj kvadraturi, ali i zvučnim brendovima zasigurno zadaje glavobolje preostalim dvama trgovačkim centrima koji će, dakako, nastojati na sve raspoložive načine zadržati svoje kupce, ali i zakupce poslovnih prostora, te možda primamljivijim ponudama privući i nove.
Kad smo već kod ovih potonjih, oni se sustavno žale kako plaćaju nevjerojatno visoke cijene najmova, što se u konačnici opet prelomi preko novčanika kupaca, a hoće li se o tom pitanju išta pro...
StoryEditorOCM
Splitnova shopping oaza
Mall of Split uzdrmat će trgovačku scenu: ruše se cijene najma, novi brendovi kradu kupce konkurenciji?
23. veljače 2016. - 14:42
Skorašnjim otvaranjem novog šoping centra uzdrmat će se situacija na široj trgovačkoj sceni Nikola Vilić/EPH
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?