
Splitski se dogradonačelnik Bojan Ivošević pohvalio na svom Facebook profilu najavom uklanjanja info-pultova s Rive, sukladno novoj Odluci o komunalnom redu.
- Znate li koja je razlika između dodjele poslova bez natječaja i putem licitacije? - upitao je građane i potom ponudio odgovor:
- Digitalne reklame na Rivi i Marmontovoj došle su bez natječaja i bez plana u mandatu Ive Baldasara od čega je Grad Split zarađivao 66,36 eura mjesečno po reklami.
U ponedjeljak je za iste takve digitalne reklame na Zapadnoj obali tvrtka "Splitska" obala provela natječaj (licitaciju) i postigla cijenu od 1150 eura i 1100 eura mjesečno. Drugim riječima prihod Splitske obale će biti 1633 posto veći nego što je bio prihod Grada Splita na atraktivnijoj lokaciji.
Nakon ovakvih gorkih vijesti ono što će mnoge sugrađane razveseliti je činjenica da nas sukladno novoj Odluci o komunalnom redu očekuje uklanjanje navedenih iz naše stare gradske jezgre - poručio je dogradonačelnik.