StoryEditor
SplitSEZONA SE BLIŽI

Hoće li biti što turista, pitali smo Alijanu Vukšić, direktoricu splitske Turističke zajednice: ‘Ima nade, uvodimo punktove testiranja za goste‘

Piše Tanja Giovanelli
19. travnja 2021. - 12:01
Alijana Vukšić: Interesa na tržištima uistinu imaVojko Bašić/Cropix

O naznakama posjeta te promociji Splita na karti poželjnih i sigurnih destinacija na pragu još jedne turističke sezone uvjetovane pandemijom razgovarali smo s Alijanom Vukšić, direktoricom Turističke zajednice. Kazala nam je kako već i rezultati Uskrsnog vikenda bude optimizam.

- U blagdanskom vikendu ostvareno je 5.679 turističkih noćenja, što je pokazatelj da su turisti željni putovanja i dolaska u Split i Hrvatsku. Na nama je da im isto omogućimo odgovornim ponašanjem i očuvanjem zdravstvene sigurnosti.

Svima nam je jasno da će broj dolazaka u narednom periodu ovisiti o epidemiološkoj situaciji u našoj zemlji, za koju je odgovoran svaki pojedinac, ali i o epidemiološkoj situaciji na djelu turističkoga tržišta gdje se nalazi veća koncentracija potražnje.

U većini takvih zemalja trenutno su na snazi stroge mjere, što vjerujem da će doprinijeti smanjenju broja zaraženih u tim zemljama i većoj mogućnosti putovanja u ljetnim mjesecima - navodi Vukšić, ističući kako je procijepljenost stanovništva također je jedan od preduvjeta za borbu s pandemijom i jačanje slike sigurne destinacije.

image
Vojko Bašić/Cropix

Iako je, kako kaže, gotovo nemoguće predvidjeti turistički promet u ovoj godini, velik interes tržišta u okruženju poput njemačkog i austrijskog, zatim slovenskog, poljskog, češkog i talijanskog, te dalekih tržišta poput SAD-a i Koreje ostavlja prostor za povoljne rezultate, no za ostvarenje većeg broja putovanja čeka se, kaže, relaksacija mjera i smanjenje broja zaraženih. Nastavlja se, kazuje, trend rasta potražnje za sadržajima i aktivnostima na otvorenom te smještajima koji nude personaliziranu uslugu i omogućuju fizičku distancu.

Zdravstvena sigurnost kao uvjet

- Zajednička promocija Splita i Hrvatske kao sigurne destinacije i briga o zdravstvenoj sigurnosti u svim vrstama smještajnih objekata, doprinijela je povećanju potražnje za svim vrstama smještaja. Nadamo se da će napori uloženi u promociju Hrvatske kao sigurne destinacije i smanjenje broja zaraženih donijeti rezultate i da ćemo u ljetnim mjesecima ostvariti turistički promet zna razini prošlogodišnjeg - navodi naša sugovornica

Dodaje kako su njihove aktivnosti usmjerene su na podršku turističkom sektoru i promociju Splita kao sigurne destinacije, koju čine svi koji direktno i indirektno rade od turizma i za turizam.

U TZ-u, kako navodi, aktivno provode brojne promotivne aktivnosti kroz koje, u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom i Turističkom zajednicom Splitsko- dalmatinske županije, Split prezentiraju kao sigurnu destinaciju putem brojnih virtualnih prezentacija i sajmova, poput virtualnog sajma ˝ITB Berlin˝.

Pripremaju se, dodaje za virtualne prezentacije na tržištu Njemačke, Austrije i Švicarske, te provode redovite marketinške kampanje ali s prilagođenim porukama i terminima kampanja, te sudjeluju u udruženom oglašavanju sa subjektima privatnog sektora što dodatno jača suradnju u promociji destinacije.

image
Vojko Bašić/Cropix

- Interesa na tržištima uistinu ima, kako turističkih agenata tako i brojnih novinara i TV kuća kojima pružamo podršku kod realizacije dokumentarnih emisija, reportaža, članaka, pa nam tako sljedeći tjedan dolazi i grupa turističkih novinara iz SAD čiji smo dolazak organizirali u suradnji s predstavništvom HTZ-a u SAD-u.

Koristim priliku da osim navedenih promotivnih aktivnosti, spomenem i nastavak razvoja sadržaja koji će unaprijediti boravak turista u destinaciji, poput aplikacije "Plaja", koja na jednom mjestu prezentira plaže, zatim ˝Audio vodiča˝ sa zanimljivim pričama o splitskoj povijesti, uz aktualni naglasak na olimpijskim uspjesima splitskih sportskih velikana, te projekta koji će osnažiti promociju Splita kao destinacije pogodne za život i rad digitalnih nomada - kazuje direktorica Vukšić, navodeći kako je u pripremi i novo izdanje časopisa ˝Welcome˝, te podrška manifestacijama.

U tijeku je, kaže i program ˝City break˝ koji ove godine traje do 31. svibnja, a gostima koji ostvare pravo na korištenje pruža besplatno vođenje, besplatne karte za predstave Hrvatskog narodnog kazališta i besplatnu Split Card karticu s kojom ostvaruju određene pogodnosti i popuste na ulaznice u muzeje.

U nastavku uobičajenih edukacija za turističke djelatnike slijedi,kako doznajemo, webinar o očuvanju mentalnog zdravlja, što je, ističe naša sugovornica, u ovim izazovnim vremenima, važan preduvjet za održavanje kvalitete usluge u turizmu.

Punktovi za testiranje turista

I dok se gradovi u okruženju raznim ˝pandemijskim olakšicama˝ bore za svakog gosta, pa je tako Zagreb, primjerice, svojim posjetiteljima omogućio besplatno testiranje, i splitska će Turistička zajednica u suradnji s TZ Splitsko- dalmatinske županije sufinancirati punktove za testiranje turista, dok su sa Stožerom civilne zaštite Splitsko-dalmatinske županije u pregovorima oko suradnje na očuvanju sigurnosti i olakšanju boravka turista.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. svibanj 2021 11:08