StoryEditorOCM
Split‘duboko zabrinuti‘

Epilog slučaja slijepe Splićanke koja je doživjela uvrede od dostavljača, iz Glova poručuju: Poduzimamo hitne korake...

Piše Božidar Lončar
29. siječnja 2024. - 21:39

Nakon što smo 26. siječnja objavili članak u kojem nam se slijepa Splićanka potužila na ponašanje djelatnika svjetski poznate aplikacije za dostavu hrane dobili smo odgovor od multinacionalne kompanije koji su nam potvrdili istinitost događaja i iskazali "duboku zabrinutost".

Može li niže? Slijepa Splićanka naručila hranu, pa se sukobila s dostavljačem: ‘Ispao je teški kreten...‘

Da podsjetimo, Splićanka je 24. siječnja naručila hranu dostavu hrane u centar grada. Dostavljač se nije mogao zaustaviti ni parkirati kraj njene adrese zbog čega ju je zamolio da se spusti ispod kuće.

Ni to joj nije smetalo, ali je dostavljač prošao pored nje, kazala nam je. Potom joj je rekao da krene prema mjestu gdje se zaustavio na što mu je odgovorila kako ne zna gdje je jer sa sobom ima bijeli štap na što joj je odvratio: "Zašto naručuješ", rekla nam je tada šokirana i neugodno iznenađena I.M.

image
Screenshot/Čitateljica

Iz tvrtke su bili jako brzi i ažurni u odgovoru na naš upit te nam odgovorili kako će hitno riješiti ovaj problem s drugom tvrtkom koja ga je zaposlila.

- Ozbiljno shvaćamo sve prijave o zlostavljanju ili diskriminaciji i duboko smo zabrinuti zbog iskustva koje je korisnica imala s jednim od dostavljača koji dostavlja putem naše platforme. Poduzimamo hitne korake da riješimo ovaj problem zajedno s logističkom tvrtkom koja je angažirala dostavljača.

image
Zvonimir Barišin/Ilustracija/Cropix

I.M. nije prijavila događaj putem aplikacije, ali ga je loše ocjenila. Do sada nije imala sličan slučaj s dostavljačima te je i pohvalila platformu jer je pristupačna za slijepe osobe zbog mogućnosti korištenja čitača ekrana za razliku od njihove glavne konkurencije. 

Kompanija koja je vlasnik aplikacije, a radi se, inače, o Glovu, još je jednom napomenula kako ne toleriraju nikakav oblik maltretiranja, nepoštovanja ili diskriminacije prema korisnicima.

- Očekujemo da se svi dostavljači koji koriste našu platformu ponašaju na isti način. Važno nam je da se korisnici platforme u svakom trenutku osjećaju cijenjeno i poštovano - poručili su uz poruku kako će kroz ovaj slučaj naglasiti koliko im je važno ljubazno postupanje prema svakom korisniku.

image
Screenshot/Čitateljica
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. studeni 2024 01:08