- Radnici gradske poslovnice Split, kao i radnici splitske ispostave Kontakt centra koji rade u sklopu poslovnice, bit će uključeni u proces optimizacije radnih mjesta, koji će se provesti u suradnji sa socijalnim partnerima. To ne uključuje samo zbrinjavanje djelatnika, nego i moguće zapošljavanje na drugim radnim mjestima unutar kompanije i to na temelju prekvalifikacija i internih natječaja - kazao je Janušić.
Ni korisnici usluga “Croatia Airlinesa” neće, prema njegovim riječima, biti zakinuti zatvaranjem splitske poslovnice.
- Iako će se s početkom 2014. godine svi poslovni procesi preseliti u Zračnu luku Split, to će putnicima omogućiti cjelovitu uslugu na jednome mjestu što je tendencija i kod većine zračnih prijevoznika u Europi i diljem svijeta. Nakon što je tvrtka uvela uslugu elektroničkog ticketinga, značajno se smanjila i potreba da putnici fizički dolaze u gradsku poslovnicu kako bi preuzeli karte. Tako je korisnicima usluga omogućeno da sve pojedinosti oko planiranog putovanja, ako je to potrebno, obave na jednome mjestu, na dan putovanja, odnosno neposredno prije leta u zračnoj luci.
U tom kontekstu naročito je uzeta u obzir važnost Zračne luke Split, koja radi tijekom cijele godine i s kojom “Croatia Airlines” ima izvrsnu suradnju - objašnjava Janušić.
Zbog istog razloga kao i u Splitu, zatvorene su, podsjećaju iz “Croatia Airlinesa”, njihove poslovnice u Dubrovniku, Zadru i Puli, te je poslovanje preseljeno u zračne luke.
Isto je, objašnjava glasnogovornik Janušić, učinjeno i u gotovo svim europskim odredištima u kojima kompanija ima urede (osim Frankfurta op.a.), tako da je zatvaranje splitske gradske poslovnice samo nastavak tog trenda.
Oslobodili još 230 kvadrataOdlaskom ‘Croatia Airlinesa’ ispraznit će se još jedan atraktivan gradski prostor. U Banovini doznajemo kako nacionalni avioprijevoznik plaća 18 eura po kvadratu, a na raspolaganju ih ima 230. |