StoryEditor
StilRAZGOVOR

Julien Montarnal: C4 Cactus je naš as iz rukava

Piše PSD.
31. ožujka 2015. - 16:05

S Julienom Montarnalom, Citroenovim direktorom marketinga i komunikacija s javnošću, razgovor smo vodili na Citroenovu izložbenom prostoru na salonu automobila u Ženevi koji je završio prije dva tjedna. Razgovor se vodio prije svega u smjeru efekata koji postižu novi Citroenovi modeli među kojima je trenutno najveća zvijezda – Cactus, ali i redizajnirani Berlingo.
– Osim u dizajnerskom smislu gdje se uočavaju neki novi oblici, Berlingo je nastavak naše ideje “ludospace”, dakle stvaranja automobila koji optimalno iskorištavaju prostor, ali su istovremeno iznimno funkcionalni i ugodni – kako u vožnji, tako i u samom boravku u njima, te koji su na neki način i zabavni. U svom najnovijem izdanju dobio je najmoderniju opremu, posebno u zoni digitalne tehnologije tako da je u svim svojim elementima unutarnjeg uređenja i ponude opreme izjednačen s Citroenovim limuzinama.

Zadovoljni i kupci

- Kako se u sve to uklapa C4 Cactus?
– Cactus je prije svega – drukčiji automobil. Kad smo ga osmišljavali želja nam je bila da njegove vlasnike učinimo zadovoljnima dok ga voze i uopće posjeduju. Tri su osnovna postulata koje smo htjeli s Cactusom zadovoljiti: da bude dizajnerski originalan, naglašeno funkcionalan i komforan te da koristi najnoviju tehnologiju.

- Jeste li zadovoljni postignutim?

– Mi svakako jesmo, a čini nam se da su zadovoljni i kupci. Dizajnom nismo htjeli napraviti samo originalni automobil nego čitavim nizom rješenja, a tu prvenstveno mislim na “airbumpe” napraviti i automobil koji će tjekom korištenja značajno smanjiti troškove održavanja. Kako možete vidjeti, nastavljamo i s dodavanjem novih boja karoserije kako bi Cactus bio još atraktivniji, a s tržišta nam dolaze signali kako njegovi dosadašnji kupci itekako preferiraju smione kombinacije boja.

- C4 Cactus je napravljen na platformi C3, ali je ipak iznimno funkcionalan?

– Da, dimenzijama se nalazi između C3 i C4 no kako smo se potrudili odbaciti sve nepotrebno, naglašeno je funkcionalan. To je posebno vidljivo na mjestu suvozača gdje smo izbacivanjem nepotrebnog dobili dodatni prostor, dobili novu, zanimljivu estetiku dok je sigurnost ostala neupitnom. Što se tiče tehnologije, tu ne mislim samo na zaslon osjetljiv na dodir koji dominira armaturom, ili pak na mogućnost spajanja smarthpona, nego i na motore koje karakterizira velika iskoristivost te jako niska potrošnja. BlueHDi ili PureTech motori zadovoljavaju Euro 6 norme.

- Kakvi su prodajni rezultati Cactusa?

– Vrlo smo zadovoljni jer ih je do sada prodano 50 tisuća komada. Ono što je dodatno dobro, s njime smo počeli osvajati jednu sasvim drugu publiku, mlađu populaciju, ali i ljude koji do sada nisu bili Citroenovi kupci. Ono što također s ponosom naglašavam – Cactus je do sada dobio čak 25 nagrada.

Prodaja raste na svim tržištima

- Kako uopće Citroen kotira na tržištu?
– Prodaja nam raste na svim tržištima, najviše dakako u Kini gdje prodajemo 25 posto od ukupnog broja. Tamo je najtraženiji C-Elisse, a ove smo godine na kineskom tržištu zabilježili rast od 14 posto. Globalni nam je rast 4 posto, a u Europi, što je posebno važno jer su se dulje vrijeme tu bilježili negativni trendovi – 7 posto.

- Što je s Rusijom u kojoj posjedujete vlastitu tvornicu?

– Da, u Rusiji je zbog mnogih razloga standard naglo pao pa tako i prodaja automobila. Naša tvornica u Kalugi radi sa smanjenim kapacitetom, a mi se nadamo kako će u Rusiji doći do bolje situacije i vraćanja standarda u kvalitetniju zonu što će pogodovati i prodaji Citroena. Pri tom ne mislim da će to biti samo zahvaljujući Kini, nego prije svega originalnosti, hrabrosti i naprednoj tehnologiji Citroen praktično na svim tržištima bilježi ili jako dobre ili u najmanju ruku zadovoljavajuće rezultate. Jednostavno, smjer koji smo otvorili s Cactusom je prihvaćen tako da nam, uvjeren sam, slijede dobri dani.

Piše i snimio Zdravko Juričko

Izdvojeno