StoryEditor

Fiat Doblo: obnovljen talijanski dostavnjak

Piše PSD.
14. travnja 2015. - 14:50
Obnovljeni Fiat Doblo stigao je na hrvatsko tržište, a u “Autocommercu”, generalnom uvozniku za Hrvatsku, najviše očekuju od Combi verzije zbog toga što se, zbog N1 homologacije, PDV i ostali troškovi poslovanja odbijaju kao pretporez, a cijena je u konačnici 90.800 kuna za tvrtke i obrte. Do sada najprodavanija verzija Doblo Combi 1.3 JTD s 90 KS i 200 Nm okretnog momenta (prosječna potrošnja 4,4 l/100 km uz emisiju CO2 od 115 g/km) koštala je 109.900 kuna.

Međutim, novi model, s identičnim motorom, 1.3-litrenim JTD (sada EURO 5+), ima u seriji više standardne opreme. Izdvojimo klima-uređaj, električni paket, ESP, odbojnike u boji vozila, set zračnih jastuka, pripremu za radio i drugo. Tako opremljen stoji 119.000 kuna, a kako bi zadržali snažnu poziciju na tržištu i održali dobru prodaju, novi model u startu ima akcijsku cijenu od 113.500 kuna.

Najprodavaniji kod nas

Vrlo je zanimljiv podatak kako je upravo Fiatov dostavnjak izuzetno značajan model za ovaj brend na našem tržištu jer je, pojedinačno gledano, najprodavaniji model u 2014. godini, ali i u 2015. sve do danas. Upravo dolazak novog modela podgrijava nadu kako će jedno od liderskih mjesta biti i dalje zajamčeno za simpatično i pouzdano vozilo koje se proizvodi u pogonima u Turskoj.

Kao što se i očekuje, novi model nudi veću funkcionalnost i bolje performanse, a osnovne smjernice odnosile su se na bolji dizajn, funkcionalniju unutrašnjost, veći obujam teretnog prostora, te na smanjenje potrošnje goriva i eksploatacijskih troškova. Zadržana je osnovna dizajnerska forma, ali je prednji dio naglašeniji, s novom većom maskom hladnjaka, te novim branicima i svjetlosnim sklopovima sprijeda i straga.

Unutrašnjost sada više podsjeća na putničko vozilo, prije svega zahvaljujući novim ergonomskim rješenjima, ali i novim materijalima, multifunkcionalnom prednjom dvosjed klupom za suvozače, koja je velika novost, te redizajniranim pretincima za odlaganje dokumenata. Potpuno je nova prednja armatura, na kojoj je visoko postavljena joystick ručica mjenjača. I buka u kabini smanjena je za solidna 3 dB.

Proizvodi se u tri izvedenice, Cargo, Combi i Panorama, a upravo je Combi, s pregradom iza naslona stražnjih sjedala, napravio najveći pomak na našem tržištu. S nosivošću od 750 kilograma i registracijom za pet osoba, idealna je kombinacija za male obrte i tvrtke budući da se, zbog N1 homologacije, PDV i ostali troškovi poslovanja odbijaju, te mu je cijena 90.800 kuna.

Verzije Cargo i Panorama bit će u prodaji do kraja travnja 2015. godine.

zdravko juričko
snimio mato pavličević


Izdvojeno

12. srpanj 2020 03:20