StoryEditor
Moj apartmanjedna agencija, mogućnosti tisuću

Ako nemate vremena, a imate apartman - povjerite ga mladima iz tvrtke 'Litto'

24. ožujka 2019. - 09:46
Marta Ćurin

Jedna agencija, tisuću mogućnosti, moto je splitske tvrtke "Litto" čime su željeli istaknuti kako nisu samo još jedna agencija u nizu koja će preko drugih portala oglašavati apartmane i ubirati proviziju, već žele iznajmljivačima omogućiti ugodniju sezonu pa im ovisno o dogovorenom paketu omogućuju preuzimanje cijele komunikacije s gostima 24 sata dnevno, rezervaciju dodatnih transfera i izleta, plaćanje poreza i unošenje podataka u eVisitor, vođenje računa i knjige prometa, čak i čišćenje soba i dočekivanje prilikom dolaska.

Pritom su iskorištene mogućnosti koje nudi moderna tehnologija što se realiziralo u suradnji s uglednom informatičkom tvrtkom Locastic, također iz Splita.

- Istraživanjem tržišta analizirali smo trenutne nedostatke i potrebe kako gostiju tako i iznajmljivača te smo složili koncept koji je moguće realizirati. Na jednostavan način, preko weba i mobilnih aplikacija, želimo olakšati poslovanje u turizmu i boravak gostiju učiniti što ugodnijim i jednostavnijim. Jakom internetskom prisutnošću i marketingom omogućit ćemo našim partnerima popunjeniju i dužu sezonu. Kada gosti stignu na lokaciju preko mobilne aplikacije nudi im se podrška 0-24, te prema njihovu profilu kreiramo dodatnu ponudu koja bi im mogla biti zanimljiva. Na ovaj način gostu nudimo zanimljiviji i bolji odmor, dok našim partnerima iznajmljivačima generiramo dodatni izvor prihoda kroz jedan novi kanal – kaže nam Marta Ćurin, direktorica tvrtke "Litto", u kojoj podjednako žele zadovoljiti potrebe modernog gosta, ali i rasteretiti vlasnike apartmana, kojima s obzirom na raznolikost potreba nude individualan pristup kako bi se prilagodili njihovim željama i potrebama.

Razvojem turizma iznajmljivanje apartmana postalo je od dodatnog izvora prihoda zaista kompleksan posao koji traži stopostotnu posvećenost ako se žele ostvariti dobri rezultati. Daleko od često ponavljane mantre kako je u pitanju "zgrtanje para".

- Posljednjih sezona pokazuje se da ne samo hotelski gosti, već i oni koji borave u apartmanima traže širu i potpuniju uslugu. Više nije dovoljno samo predati ključ od apartmana i na kraju njihova odlaska pozdraviti goste. Oni sad očekuju full service, a mi im odmah nakon rezervacije nudimo mobilnu aplikaciju koja će ih navoditi, pružati informacije, nuditi rezervaciju transfera do apartmana, predložiti neku od zanimljivih tura ili atrakcija u gradu preko naših provjerenih partnera te imati online chat gdje će im netko od naših agenata odgovoriti u vrlo kratkom vremenu u svako doba noći ili dana. Na taj način rješava se i velika potreba turista da se osjećaju sigurnima kada dođu u nepoznati grad - kaže Ćurin, a iako je usluga personalizirana, nude se tri osnovna paketa: bookiranje apartmana, bookiranje i check-in, te full property management tzv. ključ u ruke gdje se oni brinu o svemu.

- Usluga "Ključ u ruke" pogodna je za sve iznajmljivače kojima je ovo uz osnovni posao dodatna zarada, ali zbog svojih obveza jednostavno ne stižu brinuti se o rezervacijama, dočecima i čišćenju apartmana. Time smatramo da smo pokrili veliki dio problema svih iznajmljivača kojima sada nekretnine zjape prazne. Također kod nas nema nikakvih skrivenih troškova niti iznajmljivače vežemo ugovorom na određeno razdoblje, a slobodni su uvijek raditi i sami, primati svoje stare goste ili blokirati datume kako bi sami uživali u apartmanu. Cilj su nam zadovoljni iznajmljivači i gosti. Ako smatraju da im to ne možemo omogućiti, imaju pravo u svakom trenutku raskinuti ugovor - zaključuje direktorica "Litta".

Dvije aplikacije

U "Littu" su kreirali dvije odvojene mobilne aplikacije, za vlasnike apartmana i za goste.

- Aplikacija za vlasnike je jednostavna prijava foto-scanom u eVisitor, kao što smo već prethodno naveli, dok aplikacija za goste sadrži listu apartmana koje mogu jednostavno rezervirati, nudi im dodatne transfere, raznovrsne izletetničke ture i zanimljivosti koje nude naši provjereni partner. Tu je uključen online chat gdje nas mogu kontaktirati u bilo koje vrijeme.Cilj nam je naravno i dalje razvijati aplikacije koje će turizam u Hrvatskoj dovesti na novu razinu, a vlasnicima i gostima uvelike olakšati posao. Trenutno radimo i na razvoju pametne (inteligente) platforme koja će gostima omogućiti kreiranje odmora prema njihovim željama u nekoliko klikova na mobilni uređaj.

 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

27. studeni 2020 18:21