StoryEditorOCM
Auto motoBASF-ovo ISTRAŽIVANJE

Svaka od boja odražava emocionalni motiv povezan s vlasništvom automobila i osobnošću, a ova je najpopularnija

Piše Zdravko Juričko
14. veljače 2020. - 06:12

Bez obzira na to vozite li se europskim autocestama, američkim međudržavnim autocestama ili mrežom azijskih autocesta, vjerojatno ćete vidjeti najviše bijelih automobila. 

To je jedan od glavnih rezultata BASF-ova istraživanja o bojama za završne automobilske premaze za 2019. godinu. Oko 39 posto svih automobila proizvedenih u svijetu bilo je bijele boje. Iza te brojke krije se zanimljiv pomak. Iako je bijela najpopularnija boja u svakoj regiji, postoje bitne razlike u regionalnoj distribuciji. Dok je u regiji Azija i Pacifik gotovo svaki drugi automobil bio bijel, u Sjevernoj Americi i regiji EMEA to je bio tek svaki treći.

Sljedeće po popularnosti ostale su akromatske boje – crna, siva i srebrna. One zajedno pokrivaju također 39 posto svih automobila koji su sišli s proizvodne...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 19:10