StoryEditor
Auto motoPORSCHE NOVITETI

Sprinteri na steroidima: dva naglašeno sportska i ekskluzivno opremljena modela

Piše Zdravko Juričko
22. siječnja 2020. - 09:09
Porsche

Porsche nadopunjuje svoja sportska vozila sa središnje postavljenim motorom s dva naglašeno sportska i ekskluzivno opremljena modela, 718 Cayman GTS 4.0 i 718 Boxster GTS 4.0. 

Ova dva nova automobila s dva sjedala snagu crpe iz 4,0-litrenog bokser motora sa šest cilindara snage 400 KS kakav se nalazi i u modelima 718 Spyder i 718 Cayman GT4. U kombinaciji s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa i sportskim ispušnim sustavom dobiva se fantastičan razvoj snage. Za standardni sprint do 100 km/h potrebno je 4,5 sekundi, dok je maksimalna brzina do 293 km/h.

Zahvaljujući serijskom sportskom voznom postolju Porsche Active Suspension Management (PASM) uključujući spuštenost za 20 milimetara, kao i kontrolnom sustavu Porsche Torque Vectoring (PTV) s mehaničkom diferencijalnom bravom stražnje osovine, nova generacija GTS-a postiže impresivan spoj sportske britkosti i svakodnevnog komfora.

Serijski Sport Chrono paket s dalje razvijanom aplikacijom Porsche Track Precision App uz to naglašava dinamički karakter sportskog vozila sa središnje postavljenim motorom. Dizajnerski elementi u crnoj boji i tamna oprema s Alcantara® kožom donose tipične akcente GTS-a.

Kao i kod 718 Spydera i u modelu 718 Cayman GT4 se snažni 4,0-litreni agregat odlikuje izvanrednom učinkovitošću. Pored adaptivnog upravljanja cilindrima koje pri niskom opterećenju izmjenično isključuje dio cilindara, učinkovitosti vozila doprinose i direktno ubrizgavanje goriva s Piezo injektorima te varijabilni usisni sustav.

S lakoćom postiže do 7800 „điri“ i zahvaljujući serijskom sportskom ispušnom sustavu s dinamičkom kontrolom prigušivača uključuje i akustične prednosti bogatog zvuka 6-cilindarskog bokser motora. Sportski ispušni sustav s integriranim benzinskim filtrom čestica i razmaknutim završnim cijevima modeli 718 GTS 4.0 preuzeli su od 718 Spydera 718 Caymana GT4. Konstrukcijom u obliku sedla stvara se prostor za donji dio stražnjeg dijela u crnoj boji koji je posebno razvijen za GTS modele.

Uz posebno precizno rukovanje, agilno upravljanje i poslušno ponašanje u zavojima i vozno postolje uspijeva objediniti sportsku britkost i svakodnevni komfor. Porsche Active Suspension Management (PASM) dio je serijske opreme. U vezi s tim dolazi i spuštenost voznog postolja za 20 milimetara. Opcionalno je dostupno i PASM sportsko vozno postolje kojim se karoserija spušta za deset milimetara.

Također serijski dostupne su daljnje komponente performansi kao što su sustav Porsche Stability Management (PSM) sa zasebno promjenjivim PSM Sport modusom, Sport Chrono paket s dalje razvijanom aplikacijom Porsche Track Precision App, adaptivno postavljanje agregata Porsche Active Drivetrain Mounts (PADM) i kontrolni sustav Porsche Torque Vectoring (PTV) s mehaničkom diferencijalnom bravom stražnje osovine.

Model 718 Cayman GTS 4.0 se u Njemačkoj uključujući opremu specifičnu za pojedinu zemlju s porezom nudi za 81.926 eura, dok cijena za 718 Boxster GTS 4.0 iznosi 83.949 eura. Oba modela će krajem ožujka biti dostupna najprije u Njemačkoj.

#AUTO-MOTO#PORSCHE 718 BOXSTER#PORSCHE CAYMAN GTS

Izdvojeno