StoryEditor
Auto motoAUDI A1 CITYCARVER

Najmanja crossoverska inačica imat će isključivo prednji pogon, dok će joj podnica biti podignuta više nego kod konkurencije

15. kolovoza 2019. - 08:20

Sve je veći broj malih i povišenih gradskih automobila čiji je trend krenuo s Volkswagenom CrossPolom, a u zadnje vrijeme na tržištu su se pojavili Hyundai i20 Active, Ford Fiesta Active, Fabia Scout... 

A sada stiže još jedan šminkerski crossover koji će podići ljestvicu još više i radi se o Audiju A1 Citycarver. Bit će to crossoverska izvedba još svježe druge generacije najmanjeg Audija, čija će podnica biti udaljena od tla dodatna četiri centimetra što u konačnici doseže 16 centimetara.

Od toga 3,5 centimetra donosi povišena karoserija same podnice, a preostalih pola centimetra veliki kotač između 16 i 18 cola. To omogućava lakši ulazak u vozilo i bolju preglednost u vožnji. Usporedbe radi konkurencija je povišena za najviše dva centimetra u odnosu na svoje standardne izvedbe.

Najnapredniji model nove linije proizvoda A1 snalazit će se u bilo kojem okruženju kao kod kuće, bilo da je riječ o gradu, seoskim cestama i autocestama, pa čak i na manje neravnim terenima izvan asfalta. S obzirom na tehnologiju i dizajn Audi A1 Citycarver dužine 4,04 metra zasnovan je na osnovi modela A1 Sportback. Vanjski izgled ima robustan, terenski imidž. Velika, osmerokutna singleframe maska podsjeća na Audijeve Q modele.

Snažno isklesan umetak saća obojen je u mat crnu boju. Dva karakteristična utora iznad rešetke razlikuju ga od A1 Sportback. Zaštita podvozja obojena nehrđajućim čelikom nagovještavaju sposobnost vožnje Audi A1 Citycarver u off-road uvjetima. Lukovi kotača i redizajnirani bočni pragovi sportskih dodataka u kontrastnoj su boji. Redizajnirani stražnji branik samo potvrđuje ukupan robustan izgled.

U unutrašnjosti se promjene u odnosu na klasični Sportback svode na dizajnerske elemente, a ako se odabere skuplja opcija, dojam luksuza u malom bit će još veći. Izostanak 4x4 pogona i oslanjanje na samo prednji pogon govori da je CityCarver samo izgledom nadahnut velikim Allroad modelima, ali da visoko odignuta podnica omogućava i malo ozbiljnije izlete izvan asfalta.

Moći će se izabrati dvobojno lakirana karoserija, sportski paketi S-Line i Dynamic i slične opcije, svojstvene Audijevu programu doplata. U serijskoj opremi bit će LED svjetla, što pridonosi boljoj vidljivosti i sigurnosti vožnje, ali i oštrijem izgledu.

Audi A1 Citycarver ogledalo je A1 Sportback s izdašnom unutrašnjošću i prtljažnikom zapremine 335 litara. Isto se odnosi i na standardnu ​​i dodatnu opremu, uključujući potpuno LED svjetla s dinamičkim stražnjim pokazivačima smjera. Uz A1 Citycarver, kupci dobivaju i krovni spojler S linije i standardne veće kotače, počevši od 16 inča.

Pomoćni sigurnosni sustavi, koji uključuju prilagodljivi tempomat i sustav pomoći pri parkiranju preuzeti su iz puno više klase. Kao standard serijski dolaze Audijev sustav za pomoć pri kočenju u nuždi uz prepoznavanje pješaka i biciklista, kao i upozorenje o napuštanju voznog traka.

Što se tiče motora za Citycarver po svoj prilici ponuda se neće razlikovati od one u standardnom Sportbacku, što znači mala paleta agregata i mjenjača. Vođeni nekom logikom cijene malog crossovera bit će 10.000 do 15.000 kuna više u odnosu na standardni Sportback. Pri tom bi osnovna verzija trebala biti 25 TFSI (motor 1,0-litreni turbo sa 95 KS), a mogla bi koštati oko 170.000 kuna, a snažnija da 115 KS oko 180.000 kuna.

Izdvojeno

11. srpanj 2020 23:07