StoryEditorOCM
Auto motopovećanje od 4,8 %

Analiza tržišnih rezultata prodaje novih automobila: brojke su nerealne, više je razloga tome

Piše Zdravko Juričko
21. siječnja 2020. - 21:05

Ako je suditi prema podacima najrelevantnije tržišne agencije Promocija Plus, tijekom prošle godine na hrvatskom tržištu prodano je ili bolje rečeno registrirano 62.938 novih automobila što je povećanje od 4,8 posto u odnosu na godinu prije. 

Međutim, puno zanimljiviji je podatak da je tijekom 2019. godine registrirano 47.765 novih vozila koje su kupile pravne osobe, a ostatak od 15.173 otišao je u ruke fizičkih osoba, odnosno privatnih kupaca. Kad se gleda kroz postotke, onda udio pravnih osoba iznosi 68,2 posto, dok je fizičkih 31,8 posto gdje je uračunat i dio kupaca koji su kupili automobil na leasing kao privatne osobe.

Analizu prodaje modela pojedinih brendova i omjer udjela između pravnih osoba i privatnih kupaca radili smo na temelju B i C segmenta koji su najzastupl...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. travanj 2024 07:14