StoryEditorOCM
ŽivotRaskrinkavanje 'prljavih tajni'

'Učinkovitost potvrdilo 92% žena': ovo su najčešći trikovi marketinške industrije na koje svi nasjedaju, provjerite jeste li i vi 'laka roba' za oglašivače

Piše L. G. K.
8. studenog 2018. - 19:05

Navodno nema osobe koja ne "pada" na trikove i marketinška lukavstva kozmetičke industrije – osim ako nije kreator tih trikova – a da toga ne mora ni biti svjesna. Na primjer, prodaja jedne vrste paste za zube dvostruko je porasla nakon što je dobila novu ambalažu koja se sjajila i svjetlucala. Ljudi jednostavno više vole sjaj i blještavilo, i to je iskorišteno (i) u ovom slučaju. Prodaja druge marke paste za zube naglo je porasla nakon što joj je prošireno "grlo" na tubi, i to inicijalno ne kao marketinški trik, nego kao reakcija na žalbe potrošača da pasta "slabo izlazi". A upute na šamponima za kosu kako ga je potrebno dvaput nanijeti da bismo imali sjajnu i podatnu kosu postale su nezaobilazno pravilo, iako bez razloga – dovoljno je šamponirati jednom. I potrošiti upola manje šampon...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. studeni 2024 02:20