StoryEditorOCM
ŽivotHONDA CIVIC 1.6 i-DTEC COMFORT

Testirali smo: ekonomičan i štedljiv do krajnjih granica

3. lipnja 2018. - 09:32

Hondin kompakt Civic s britanskom putovnicom (proizvodi se u Swindonu, Velika Britanija, a na naše tržište stiže iz turske Gezbe) doživio je svoje deseto generacijsko izdanje 2016. godine i pri tom su u ponudi bila dva turbobenzinca, jedan 3-cilindarski 1.0-litreni snage 129 KS i jedan 4-cilindarski 1.5-litreni „turbak“ od 182 KS, dok dizelaša u tom trenutku nije bilo na vidiku. 

Ali kako se u životu sve mijenja, tako je nedavno i Civic stigao s dizelskim, 1.6-litrenim i-DTEC agregatom snage od 120 KS. Doduše, ovaj agregat pojavio se još 2013. godine kada se počeo ugrađivati u deveto izdanje Civica, a stigao je kao dopuna poznatom 2.2-litrenom common-rail turbodizelašu od 150 KS.

Stigao je kao manji i slabiji, ali ekološkim trendovima znatno bliži 1.6-litreni i-DTEC s kojim ja...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. travanj 2024 08:48