Scena Mozaik

SUZUKI KIZASHI 2.4 SPORT 4WD

Test rabljenog: limuzina visoke kvalitete nudi se s pogonom 4x4 što je rijetkost u ovom segmentu

SUZUKI KIZASHI 2.4 SPORT 4WD

Suzuki Kizashi je atraktivna limuzina izvrsnih voznih svojstava i visoke kvalitete. Limuzina srednje klase solidne je, dinamične i čvrste izvedbe koja već na prvi pogled pokazuje visoku japansku kvalitetu. Kizashi objedinjuje europski dizajn s japanskom kvalitetom izrade, a kao rezultat te filozofije je zanimljiva estetska kombinacija.

Suzukijeva limuzina dugačka je 465 cm, široka 182 i visoka 147 centimetara s međuosovinskim razmakom od 270 centimetara. U unutrašnjosti pruža dovoljno prostora za vozača i suvozača, ali ni putnicima na stražnjem sjedalu neće biti tijesno.

S prtljažnikom kapaciteta 461 litre ne spada u sam vrh segmenta, ali je zato u „zlatnoj“ sredini. Interijer je izrađen od kvalitetnih materijala, dok je završna izvedba vrlo precizna pa se može mjeriti s njemačkim proizvođačima, a sve u cilju stvaranja premium ugođaja u kabini.

Testni model iz 2013. godine koji je prošao 55.000 kilometara najbolje je što se može dobiti od Kizashija, jer osim 4-cilindarskog 2.4-litrenog benzinca snage 178 KS, japanska limuzina se nudi s pogonom 4 x 4 što je rijetkost u ovom segmentu.

Osim toga testni automobil ima kontinuirani automatski CVT mjenjač, koji je posebno konstruiran radi štednje goriva. Integralni pogon poboljšava prianjanje u svim uvjetima, bolju stabilnost i veću brzinu u zavojima. Aktivira se pritiskom prekidača smještenog pored upravljača, čime se okretni moment, ovisno o potrebi prebacuje na stražnje kotače.

Naime, primarni pogon kod Kizashija je prednji, a s uključenim pogonom 4 x 4, u slučaju proklizavanja, preko visokozne spojke do 50 posto snage se prebacuje na stražnju osovinu.

Iz obujma 2393 ccm benzinac istiskuje 178 KS pri 6000 ‘điri’ uz okretni moment od 230 Nm pri 4000 okretaja. S obzirom na sportsku notu Kizashija, dobro ga je držati u visokim okretajima gdje snaga i elastičnost motora dolaze do izražaja. Pri tom ‘sprinta’ do stotke za 8,8 sekundi, te postiže maksimalnu brzinu od 205 km/h.

Motor ni pri višim okretajima nije bučan, a zahvaljujući integralnom pogonu i naročito stražnjem multilink ovjesu, Kizashi je svojevrstan vladar zavoja. Adrenalinski užitak u sportskoj vožnji je izražen do krajnjih granica, a stupnjevi prijenosa mogu se mijenjati i uz pomoć polugica (plus/minus) na kolu upravljača.

U standardnoj verziji Kizashi je više nego bogato opremljen, a sigurnost je na visokoj razini. Tu je devet zračnih jastuka i zavjesa, od čega je jedan air bag isključivo namijenjen za zaštitu koljena. Od elektronike Kizashi ima ABS s EBD-om, te ESP (elektronski program stabilnosti), pomoć pri naglom kočenju, pomoć pri kretanju uzbrdo...

Naravno, tu je automatski dvozonski klima-uređaj, električno podesivo sjedalo vozača s tri memorije i suvozača u deset, odnosno četiri smjera, grijanje sjedala, koža...

Tehničke karakteristike

Motor: 4-cilindarski, benzinski, 16V

Obujam: 2393 ccm

Snaga: 178 KS pri 6000/min

Okretni moment: 230 Nm pri 4000/min

Mjenjač: CVT, 6 brzina

Dimenzije: 4650 x 1820 x 1470 mm

Međuosovinski razmak: 2700 mm

Prtljažnik: 461 l

Ubrzanje: 8,8 s

Najveća brzina: 205 km/h

Potrošnja: 6,6/8,3/11,3 l/100 km

Proizvodnja: 2009. –

Cijena: 134.000 kn

Naslovnica Mozaik