Scena Mozaik

volkswagen t-roc

Atraktivan i zabavan SUV s početnom cijenom od 142.000 kuna

volkswagen t-roc

Novi član SUV obitelji marke Volkswagen T-Roc, nakon Touarega i Tiguana, predstavljen je u Hali V Tehničkog muzeja u Zagrebu pred brojnim predstavnicima medija, partnera i prijatelja marke. 

Novi T-Roc i službeno je krenuo u prodaju s cijenom već od 142.000 kuna. U svojem segmentu T-Roc je liga za sebe. Dio njegove serijske opreme čine sustavi Front Assist sa City funkcijom kočenja u slučaju nužde i prepoznavanjem pješaka, sustav zadržavanja vozila unutar voznog traka Lane Assist, te sustav automatskog održavanja razmaka ACC.

Naziv T-Roc, koji je kompatibilan s jezicima diljem svijeta, spaja različite svjetove. Slovo T podsjeća na uspješne preteče Tiguan i Touareg, čiji su geni i prednosti SUV modela preneseni u novi model – visoki položaj sjedenja, izdržljivost karoserije i voznog postroja, te pogon na sve kotače koji s vrhunskim motorima dolazi u sklopu serijske opreme.

Slog “Roc” izvedenica je od engleskog pojma “Rock”, označava pozicioniranje modela T-Roc kao crossovera koji spaja suverenost SUV modela s agilnošću hatchbacka kompaktne klase. Ovo je vozilo uistinu pravi roker u segmentu.

T-Roc je novo lice u mnoštvu crossover modela. Inačica s pet vrata po želji je dostupna s prednjim pogonom ili pogonom na sve kotače (pogon na sve kotače uključuje funkciju 4MOTION Active Control u sklopu serijske opreme), spaja suverenost SUV-a s agilnošću sportskog kompaktnog vozila. To je automobil koji se jednako dobro snalazi u urbanom svijetu i na dužim dionicama.

Atletske vanjske dimenzije i progresivni vanjski dizajn na raspolaganju imaju jedanaest vanjskih boja, četiri boje krova i ukupno 24 kombinacije boja. U unutrašnjosti vozila spojene su avangarda i visoka funkcionalnost.

Model s pet vrata dolazi s prtljažnikom od 445 litara (najvećim u segmentu), sedam različitih dekora u boji te cockpitom koji je u velikoj mjeri digitaliziran i umrežen.

T-Roc je, naime, prvi SUV u klasi s opcijskim digitalnim instrumentima Active Info Display nove generacije. Zajedno s infotainment sustavima u staklenom dizajnu, na taj način nastaju digitalno vidno polje i razina rukovanja.

U prodaji se nalaze tri benzinska TSI motora od 115 KS, 150 KS i 190 KS, te jedan dizelski TDI motor od 150 KS. Uslijedit će dva dodatna TDI motora. Svih šest motora odlikuju se turbopunjenjem i izravnim ubrizgavanjem.

Osnovni model T-Roc 1.0 TSI sa 115 KS i prednjim pogonom uključuje sustav nadzora okoline Front Assis sa City funkcijom kočenja u nuždi i sustavom prepoznavanja pješaka, multikolizijsku kočnicu i potporu zadržavanja vozila na voznom traku Lane Assist.

Namještanja sustava potpore te komfornih i infotainment sustava mogu se pohraniti preko serijske funkcije personalizacije, pozvati ključem vozila i na taj način prilagoditi vozaču. T-Roc je pozicioniran u segmentu ispod modela Tiguan. Poput njega, i T-Roc se također temelji na modularnoj poprečnoj platformi (MQB).

Iako koriste konstrukcijski zajedničku osnovu, ovi modeli imaju potpuno samostalni izgled karoserije i unutrašnjosti vozila. Zahvaljujući MQB platformi, razvojni tim može realizirati vrlo dinamične proporcije, a to se posebno odnosi na novi T-Roc.

Crossover je dugačak 4234 mm (252 mm manje u odnosu na Tiguan) te raspolaže međuosovinskim razmakom dužine 2590 mm. Širina ovog SUV modela iznosi 1819 mm, a visina 1573 mm (4MOTION: 1572 mm).

Usporedivo velika širina u odnosu na nižu konstrukciju krova naglašava dinamiku proporcija. Težište karoserije, koje je u usporedbi s drugim SUV modelima malo niže pozicionirano, istovremeno optimizira vozna svojstva.

Njegov stil definiraju k tomu kratki prevjesi (sprijeda 831 mm, straga 800 mm) i velike širine traga od 1546 mm (sprijeda) i 1541 mm (straga).

Novi kompaktni SUV za europsko tržište proizvodi se u portugalskoj tvornici Setubal kod Lisabona.

Naslovnica Mozaik