StoryEditor
Promo arhivprema smjernicama Ministarstva kulture

U Dubrovniku usklađeni Euronetovi bankomati

Piše Native Studio SD
1. kolovoza 2019. - 15:01

Euronet Worldwide, najveća nezavisna bankomatska mreža u Hrvatskoj, promijenila je vanjski izgled svojih bankomata ugrađenih unutar stare gradske jezgre Dubrovnika kako bi se što bolje prilagodili kamenim pročeljima gradske arhitekture. Promjene su odgovor na posljednju komunalnu odluku Grada Dubrovnika te slijede konzervatorske smjernice Ministarstva kulture o izgledu i marketinškom označavanju bankomata u povijesnim gradskim središtima koja su ujedno i važne turističke zone i mjesta okupljanja turista.


Stanje prije intervencije

Važna ista pravila za sve
Iako su konzervatorske smjernice svojevrsna preporuka gradskim vlastima, Euronet će ih primijeniti na postojeće lokacije u središtu Dubrovnika, izražavajući tako punu podršku gradskim i državnim vlastima na ujednačavanju izgleda pročelja svih bankomata i očuvanju povijesne baštine.„Prilikom postavljanja svakoga novog bankomata u svijetu, pa tako i u Hrvatskoj, Euronet Worldwide poštuje aktualne državne i lokalne propise. Stoga pozdravljamo napore Ministarstva kulture i gradskih vlasti u Dubrovniku na ujednačavanju pravila za postavljanje bankomata jer će to zasigurno pridonijeti ljepšoj vizuri grada“, rekao je Darko Guštin, direktor Euronet Worldwide za Hrvatsku.


Stanje nakon intervencije

Raste interes za bankomatima
Uz brigu o očuvanju povijesne jezgre, g. Guštin naglašava i važnost podrške razvoju bankomatske mreže jer smatra da je to u zajedničkom interesu turista i građana Dubrovnika, odnosno svih onih koji od turizma u Dubrovniku žive tijekom cijele godine. Bankomatska mreža svima omogućuje pristup gotovom novcu u svakom trenutku. „Interes za našom bankomatskom mrežom svake je godine sve veći jer se i dalje tijekom turističke sezone preferira plaćanje gotovinom. Euronet svojim bankomatima pokriva i područja koja su teže dostupna ili gdje uopće nema financijskih institucija, poput manjih, nenaseljenih otoka te ruralnih, slabo naseljenih mjesta na kopnu, potičući tako razvoj turizma i na tim mjestima. Kroz naša istraživanja i analize doznajemo kako korisnici cijene upravo široku dostupnost naših bankomata zbog čega nam je cilj i dalje pratiti turistički razvoj cijele Hrvatske. Nadamo se da će nam očekivana primjena konzervatorskih mišljenja i od drugih gradova i općina pomoći da nastavimo razvijati posao s jasnim i preciznim uputama“, ističe g. Guštin.

Tvrtka Euronet Worldwide posluje na hrvatskom tržištu već 22 godine, a danas kroz svoju mrežu bankomata pružaju pristup gotovini na jednostavan i siguran način od 0 do 24 sata. Euronet ima korisnike u otprilike 165 zemalja, a u svijetu su ugradili više od 42 tisuće bankomata.

Izdvojeno