Promo arhivTreći dan 'Adriatic Gastro Showa'

Ovogodišnji sajam bio je najuspješniji!

Piše Nina Glučina Ramadža
9. veljača 2019. - 10:00

Treći dan najvećeg, petog po redu Međunarodnog festivala gastronomije i turizma "Adriatic Gastro Show" prošao je u znaku natjecanja barmenica u pripremi cocktaila te panela "Ruralni turizam 365 Splitsko-dalmatinske županije".
Dok su panelisti, predstavnici ministarstava, gradova i turističkih zajednica iz Hrvatske i zemalja regije u Spaladium Areni predstavljali potencijale ruralnog turizma i izlagali primjere dobre prakse, posjetitelji sajma su razgledavali pultove, informirali se o njihovim posebnostima i isprobavali proizvode.
"Ital-opremanje" već je 25 godina konkurentan na tržištu i uspješno se bavi opremanjem hotela i restorana s pet i četiri kategorizacijske zvjezdice, a od Vesele Šamije, direktorice "Ital-opremanje" centra u Splitu, doznali smo da bogatu ponudu imaju i za objekte s manje kategorizacijskih zvjezdica poput apartmana. Projektiranje i izrada idejnih planova prilikom realizacije projekata te opremanje ugostiteljskih objekata Vesela Šamija naglašava osnovnom djelatnosti tvrtke.
Tvrtka "Marnic" koja se bavi opremanjem interijera i eksterijera, a sjedište joj je u Zagrebu, na sajmu se također predstavila s najboljim proizvodima.
- Na Adriatic Gastro Show smo došli predstaviti najnovije trendove namještaja za unutarnje i vanjske prostore. Opremamo hotele, restorane i kafiće te apartmane i kuće za odmor. Bogat asortiman rasvjete i kvalitetnog namještaja koji prilagođavamo svim projektima izdvaja nas od konkurencije - kaže predstavnik tvrtke "Marnic".

Svjetleći namještaj

Za to vrijeme ekipa iz Ghiastaffa poglede posjetitelja privlačila je moderno dizajniranim svjetlećim namještajem.
- Naše poduzeće je specijalizirano za najam i prodaju opreme za evente. Predstavljamo naš asortiman proizvoda "ghia furniture light", odnosno svjetleći namještaj za najam i za prodaju. Jako smo zadovoljni dosadašnjim poslovnim postignućima i cjelokupnom organizacijom sajma - kazali su nam se iz Ghiastaffa.
Posjetili smo i izložbeni prostor hrvatsko-njemačke tvrtke "Matram", sa sjedištem u Splitu i skladištem te upravom u Dicmu, koja još od početka 1994. godine distribuira vrhunske europske brendove. Sa svojim visoko kvalitetnim proizvodima za jednokratnu upotrebu od papira, plastike i aluminija, inovativnim kuhinjskim i osobnim vagama te proizvodima za čišćenje, pranje i kuhinjskim pomagalima najviše kvalitete za profesionalce i kućanstva, prisutni su u svim vodećim hotelskim kućama, restoranima, konobama te domaćinstvima.
- Ovogodišnji sajam je bio najuspješniji od svih dosadašnjih izdanja. Svih 670 izlagača iz 17 zemalja svijeta, od kojih su pojedini čak iz Perua i Indije, naš su sajam sadržajno obogatili i podignuli na još višu razinu - rezimirao je Stipe Šamija, direktor "Adriatic Gastro Showa".