StoryEditorOCM
Promo arhivKampanja 'Bio planeta' - 'Bio hrana za svaki dan'

Eko hrana nije luksuz, nego potreba

Piše promo
31. listopada 2018. - 14:18

Stara poslovica kaže: kad si zdrav, imaš milijun želja, a kad si bolestan, imaš samo jednu – da ozdraviš.
Gotovo da nema Splićanina koje ne zna za "Bio planet", trgovine ekohrane. Ova mlada tvrtka je u roku od dvije godine, kad su otvorili prvu trgovinu, postala sinonim za eko hranu u Splitu i Dalmaciji. Porazgovarali smo s vlasnicima "Bio planeta" Nikolom Matićem i Stipom Pleštinom o trendovima na tržištu eko hrane, njihovim iskustvima s eko hranom i o tome paze li Splićani na svoje zdravlje.
– Mnogi Splićani okreću se ekološkoj prehrani, neki, nažalost, prijeđu na eko hranu tek kada dođe do zdravstvenih tegoba, a kada jednom počneš jesti zdravo, teško da ćeš se vratiti na staro. Kupci nam se vraćaju samo s pozitivnim iskustvima, skinu kilograme, osjećaju se energično, mnogi se riješe zdravstvenih tegoba koje vuku godinama samo uz pomoć prehrane. Još uvijek se ne shvaća ozbiljno ona "bolje spriječiti nego liječiti", često imamo neke druge prioritete u životu pa zdravlje stavljamo po strani. Naši su kupci prilično svjesni važnosti prehrane, dok s druge strane opće stanje nije baš toliko dobro. Mi smo odlučili uložiti znatna sredstva u edukaciju naših sugrađana pa idemo s velikom kampanjom "Bio hrana za svaki dan". Cilj je da se ljude osvijesti da eko hrana u "Bio planetu" nije skupa i da bio hrana nije luksuz, nego se može i treba konzumirati svaki dan. Najgore što možemo učiniti našem organizmu jest dovesti ga u stanje da nam treba liječenje, jer to je najskuplje – kažu nam vlasnici te dodaju:
– Veliki naglasak stavljamo na edukaciju naših djelatnika, koji i sami žive u skladu s načelima ekološke prehrane. Mi smatramo da je naš zadatak educirati kupce i tu smo uvijek otvoreni prema svima koji trebaju savjet. Dalmatinci su zahtjevna publika, kod naših ljudi nema muljanja, imamo otvoren pristup prema svima i to ljudi cijene. Potencijal Hrvatske u eko hrani je ogroman, ljudi sve više razmišljaju o tome što jedu i kako to utječe na njihovo zdravlje. Naše je tržište preplavljeno proizvodima kategorije "škart", svjedočili smo razlikama u kvaliteti popularnih proizvoda za naše i druga europska tržišta. Kvaliteta je ostala u drugom planu, a mi bismo se svi trebali zapitati kakvu hranu zapravo jedemo. Mi za naše proizvode garantiramo kvalitetu – rezolutni su Matić i Pleština.
– Prije dvije godine tržište je bilo puno malih trgovina koje su se nazivale "trgovine zdrave hrane", nama nikako nije bilo jasno što se prodaje pod "zdrava hrana" jer je u biti sva zdravstveno ispravna hrana zdrava, da bismo došli do zaključka da te trgovine prodaju konvencionalnu hranu, bez eko certifikata, zapravo istu koju danas možete kupiti u bilo kojem supermarketu po nižoj cijeni nego kod njih. Te trgovine su prošlost. Mi smo obišli najveće sajmove eko hrane u Europi, sastavili popis svih domaćih eko proizvođača, koji su nam uvijek prioritet, došli do najvećeg dobavljača eko hrane u Njemačkoj i krenuli s konceptom koji se pokazao kao pun pogodak; kvalitetna eko hrana ne mora biti skupa, barem ne u trgovinama "Bio planet". Naše trgovine mogu bez srama konkurirati trgovinama eko hrane u razvijenim europskim zemljama, kvalitetom, asortimanom i cijenama. Stranci nam tijekom turističke sezone često navrate i pitaju je li naš lanac trgovina prisutan u njihovoj zemlji. Za sada smo na hrvatskom tržištu, no možda jednog dana budemo u cijeloj Europi, a ponosni smo što imamo najveću trgovinu eko hrane u Hrvatskoj. Planovi za budućnost su veliki, sada već radimo sa svim značajnim tvrtkama u Hrvatskoj, a krećemo i u projekt vlastite ekološke poljoprivrede kako bismo zadovoljili naše potrebe za deficitarnim proizvodima – zaključuju vlasnici.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. rujan 2024 02:06