StoryEditor
Promo arhivPOTPISAN UGOVOR IZMEĐU VAD-A I POZNATOGA TRGOVAČKOG LANCA /PROMO SD

'Tommy' postao sponzor sinjske Alke

Piše Toni Paštar
30. srpnja 2019. - 16:31

U Alkarskim dvorima u ponedjeljak je potpisan višegodišnji ugovor o sponzorstvu između trgovačkog lanca "Tommy" i Viteškog alkarskog društva.
U ime tvrtke "Tommy" d.o.o. ugovor je potpisao Zoran Mikulić, direktor SPP Operacija Tommy d.o.o., a u ime Viteškog alkarskog društva predsjednik dr. Stipe Jukić. Nazočni su još bili Aljoša Bašić, direktor marketinga "Tommy" d.o.o., alkarski vojvoda Boško Ramljak, gradonačelnica Sinja Kristina Križanac, Marina Pavić, direktorica "Alka-marketinga" i drugi. Ugovor je potpisan na rok od tri godine.
- Zahvaljujem vlasnicima i upravi tvrtke "Tommy" što su prepoznali da je viteška igra Alka značajni nacionalni kulturni brend kojim se ne ponosimo samo mi u Sinju i cetinskom kraju, već cijela Hrvatska. Vjerujem da je ovo obostrani pogodak "u sridu". Nama u VAD-u je itekako u interesu da imamo sponzore koji su značajni u hrvatskim okvirima. U tom smo kontekstu s radošću dočekali da "Tommy" postane dio naše priče, da tako značajna tvrtka prepozna vrijednost Alke – kazao je dr. Jukić.
- "Tommy" kao najveća i najznačajnija tvrtka u Dalmaciji ovim činom povezala se s najznačajnijim kulturno-povijesnim događajem u Dalmaciji, koji je prepoznao i pod svoju zaštitu stavio i UNESCO. Nama je izuzetna čast što smo postali dio alkarske priče. Osim ulaganja u sport, gdje smo dugo prisutni, "Tommy" se sada okreće i prema povijesno-kulturnoj baštini Republike Hrvatske – kazao je Mikulić.
- Zadovoljstvo mi je prisustvovati potpisivanju ugovora o "Tommyjevu" višegodišnjem sponzorstvu Viteškog alkarskog društva. Znam da je "Tommy" i do sada podupirao organizaciju održavanja Alke, ali ovo je ipak iskorak i rekla bih pečat "Tommyja" višegodišnjoj suradnji. Alka je naš nacionalni identitet, ona predstavlja našu prošlost, sadašnjost i budućnost. "Tommy" je i ovim činom dokazao da uspješno prepoznaje važne nacionalne vrijednosti – kazala je Križanac.
- Moram pohvaliti i našu marketinšku službu, koja je odradila dobar posao. Ugovor je potpisan na tri godine, ali ja vjerujem da će se suradnja nastaviti i ubuduće. Ovim i ovakvim potporama značajnih gospodarskih tvrtki u Hrvatskoj, što "Tommy" svakako jest, omogućit će se VAD-u da Alku puno više nego do sada predstavi svijetu. Među prvima trebalo bi biti predstavljanje Alke u Versaillesu – kazao je dr. Jukić. - "Tommy" vodi brigu o potporama najvećim hrvatskim vrijednostima, a Alka je upravo jedna od tih vrijednosti – zaključio je Aljoša Bašić.

Izdvojeno