Pretpostavimo da ste dobro "napucali" apartman ili kuću za odmor, da vam je i lokacija odlična i sad samo čekate da gosti navale. Međutim, uzalud i trud i trošak oko uređenja ako turisti nikad nisu čuli za vaš "Luksuzni apartman Ana" ili "Vilu Mariju". A kako će i čuti ako je niste nigdje oglasili?
Upravo to, način i metode oglašavanja privatnog smještaja, jedna je od najčešćih dilema kod iznajmljivača, a odgovor nije jednostavan. Puno je komponenti uključeno u ovu računicu i nema garancije da će oglasni kanali koji su se Mati, ponosnom vlasniku kuće s bazenom u Zagvozdu, pokazali isplativima i dovukli mu puste goste, pokazati isto tako učinkovitima Dinu koji ima moderno uređeni apartmančić u Dioklecijanovoj palači ili Sanji, vlasnici apartmana u Milni na Braču. Posebna su prič...
StoryEditorOCM
Prostorijaformula za uspjeh
Marketing na internetu je najvažniji: oglasite se na stranicama koje najbolje prodaju vaš tip smještaja
29. ožujka 2018. - 13:13
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....