StoryEditorOCM
Promo arhivVISOKA SPLITSKA ŠKOLA PREDSTAVILA NOVI PROGRAM

U 'Aspiri' ove jeseni počinje novi studij hotelijersko-turističkog menadžmenta

4. svibnja 2019. - 14:37

Ključ uspjeha u turizmu su ljudi, a upravo njihovim obrazovanjem, praksom i usavršavanjem, naročito među menadžerskim kadrovima, ovisi razvoj i podizanje kvalitete hrvatskog hotelijerstva i turizma koji teži biti među 20 najkonkurentnijih turističkih zemalja svijeta. Osluškujući aktualne potrebe brojnih poslodavaca u sektoru turizma, Visoka škola "Aspira" kreirala je studijski program hotelijersko-turističkog menadžmenta, kako bi proizišle kompetencije odgovarale današnjim i budućim potrebama.
Novi studij svečano je predstavljen ovog petka u prostorijama "Aspire" u nazočnosti brojnih uzvanika iz sektora gospodarstva, kao i studenata koji su pokazali velik interes za nove programe.
– Nastavljamo našu priču započetu prije nekoliko godina. Ovaj specijalistički diplomski (master) studij je poseban jer ima tri usmjerenja: Hotelski menadžment, Menadžment destinacijskih kompanija i organizacija (DMC i DMO) te GastronomijuAspir, koje do sada nije postojalo u Hrvatskoj. Studij traje dvije godine, odnosno četiri semestra, a studenti biraju smjer već od prve godine. Studenti će ostvarivati praksu u prestižnim svjetskim hotelima, turističkim kompanijama i organizacijama, restoranima, te će imati mogućnost steći znanja koja im daju komparativnu prednost na tržištu rada – kazao nam je Alen Jerkunica, dekan "Aspire", za čiji novi studijski program vlada velik interes i domaćih i stranih studenata. Studij će se odvijati na hrvatskom i engleskom jeziku, počinje na jesen, a pohađat će ga 30 redovnih i 30 izvanrednih studenata.
Prilike za mlade
Studij je osmišljen kao nastavak preddiplomskog stručnog studija Međunarodnog menadžmenta u hotelijerstvu i turizmu, ali i kao nastavak školovanja za sve one koji su završili studije iz drugih područja, a žele steći stručna znanja iz područja hotelijersko-turističkog menadžmenta kroz specijalizaciju.
Tim putem ide i Karla Jurić, studentica treće godine turizma na "Aspiri".
– Turizam je jedna od najrazvijenijih grana u svijetu i smatram da je jedina koja će opstati. Ovaj studij nama mladima pruža mnogo prilika i mogućnosti, posebice kroz teoriju uz sjajne mentore, a prije samog završetka studija imamo priliku prolaziti intenzivni praktični dio i time se usavršavati. Uostalom, poslodavci žele ljude s praksom – rekla je Karla.
Posao u struci već je našao mladi Filip Horvat, šef kuhinje i jedan od predavača na "Aspiri".
– Na tržištu su jako traženi kadrovi iz ove struke, a u "Aspiri" nude zaista sjajnu poduku – zaključuje.
Tonči Glavina, državni tajnik u Ministarstvu turizma, pozdravio je otvaranje "Aspirina" novog studija.
– Otvaranje ovakvog studija je vrlo značajno s obzirom na činjenicu da je 10 posto svjetskog BDP-a u turizmu. Danas je u svijetu svaki deseti radnik vezan uz turizam, a mi kao zemlja s velikim ambicijama moramo svoja nastojanja usmjeriti ka ljudima i njihovu obrazovanju. Ovo je prilika da pošaljemo poruku svim mladima da je posao u turizmu zagarantiran, da su primanja u turizmu konkurentna i da u turizmu spadamo u krug zemalja koje su vrlo cijenjene i vrlo sposobne – poručio je Glavina.


U gastronomiji je budućnost
Studenti koji završe studijski smjer Gastronomija mogu nakon završetka raditi kao: menadžer odjela hrane i pića, šef kuhinje restorana ili hotela, menadžer ugostiteljskog objekta, organizator gastronomskih manifestacija, catering menadžer, banquet menadžer, kreator menija, brend menadžer u gastronomiji, marketinški menadžer u ugostiteljstvu, recenzent za ugostiteljske časopise, kritičar hrane, stručnjak za sljubljivanje hrane i pića, kuhar, instruktor škole kuhanja, sommelier, menadžer kvalitete hrane, menadžer ljudskih resursa u gastronomiji, stručnjak za izradu poslovnih planova ugostiteljskih objekata...


Posla ko u priči
Studenti će biti osposobljeni za obavljanje upravljačkih i specijalističkih poslova u hotelskim kućama, destinacijskim menadžment kompanijama (DMC) i organizacijama (DMO), udrugama, turističkim savezima, odjelima za turizam gradskih uprava, odjelima za turizam županija, odjelima za turizam Ministarstva turizma, poslovnim sustavima, event menadžment tvrtkama, marketinškim agencijama, agencijama za tržišne komunikacije, marketing menadžment odjelima, tvrtkama za consulting, ugostiteljskim objektima…

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. travanj 2024 17:35