StoryEditorOCM
Promo arhivADRIATIC GASTRO SHOW

Od somuna do sladoleda, gastro užitak je zajamčen

Piše Nina Glučina Ramadža
JAKOV PRKIĆ/HANZA MEDIA
8. veljače 2019. - 11:00

"Adriatic Gastro Show" u Spaladium areni drugog je dana privukao veliki broj zainteresiranih posjetitelja koji su došli vidjeti i bolje se upoznati s najnovijim trendovima u ugostiteljstvu, turizmu, hotelijerstvu i gastronomiji.
Predstavnici najkvalitetnijih proizvoda i usluga turističko-ugostiteljskog spektra na svojim su štandovima dijelili letke, prezentirali što je hit na tržištu, pojašnjavali specifikacije svojih proizvoda i uz sve to davali popuste na određene dijelove asortimana. Obilazeći sajamske prostore uočili smo brojne izlagače s kvalitetnim proizvodima. Jedan od njih je "Laretto Food" koji spada u "Laretto grupu" iz Zagreba, a distribuira hranu iz Italije.
U svojem asortimanu imaju razne proizvode s tartufima, tjestenine, maslinova ulja, cjelokupni konzervirani program koji je potreban restoranima i hotelima, sireve i brašna. Ove godine svoje predstavljanje su fokusirali na bruschettama i pećnicama za njih, a specijalizirani su i za pizze.
Tu je i tvrtka "Pekar" iz Vinkovaca koja slavi 30 godina postojanja, a broji 300 zaposlenika.
- Radimo s velikim trgovačkim lancima po cijeloj Hrvatskoj i Europi. Izvozimo oko 20 posto naših proizvoda. Naši proizvodi koje izvozimo su smrznuti, a na 400 lokacija u Slavoniji imamo svježe dnevne proizvode. Somunjska lepinja je trenutno naš najpoznatiji proizvod, a tu je i somunsko pecivo od lepinje koje je bilo ovogodišnji hit na zagrebačkom Adventu - kaže Domagoj Radić, voditelj prodaje.
"Međimurjeplet" specijaliziran je za proizvodnju namještaja namijenjenog za ugostitelje, hotele, restorane i za kućnu upotrebu. Preko 60 godina postoje na tržištu a posebni su po kvaliteti i svojoj dugogodišnjoj tradiciji. Slatki dio Festivala gastronomije i turizma posebno nas se dojmio. Lijepo upakirani i prezentirani sladoledi i kolači mamili su naše, a i poglede svih posjetitelja. Mnogi nisu mogli odoljeti pa su kušali izložene slastice.
"Higis", uvoznik i zastupnik renomiranih talijanskih brendova za proizvodnju sladoleda, čokolada i kolača, jedan je od slatkih izlagača.
- Posjetio nas je dosad veliki broj naših kupaca. Mi smo inače specijalizirani samo za izradu sladoleda i kolača. Imamo svoje edukacije, tehnologe i kompletnu opremu - pojasnili su Mladen Kelava i Ante Malbaša, predstavnici tvrtke "Higis" za Dalmaciju.
Tvrtki "Iggos" je ovo prva godina da su na "Adriatic Gastro Showu" i više su nego zadovoljni.
- Imamo sirovine za sladoled talijanskog proizvođača "Pernigotti". To su poluproizvodi koje distribuiramo po cijeloj Hrvatskoj. Zadovoljni smo posjetom i odazivom naših kupaca - kažu nam "Iggosovi" predstavnici.
"Sweet box" je tvrtka specijalizirana za brendiranje pakiranja za progame slastičarstva. Oni su zaslužni za sve one lijepe kutije u kojima dobijete torte i slastice iz slastičarnica.
- Tiskamo na ambalažu koja je biorazgradiva, na PVC i kompletnu galanteriju za hranu koja se kupuje za vanjsko konzumiranje - ističe predstavnica "Sweet boxa".
"Stanić" je tvrtka poznata po distribuciji prehrambenih artikala. Ima sve za hotele, restorane i pizzerije, uključujući maloprodaju od duboko smrznutog programa do suhomesnatih artikala i raznih sireva, a "Adriatic Gastro Show" smatraju izvrsnim mjestom za prezentiranje svojeg asortimana.
Tvrtka "Trgoveritas" je predstavila bogati asortiman za unutarnju i vanjsku zaštitu od sunca, a austrijski "Internorm" svoju proizvodnju prozora.
U programu drugog dana sajma ponovno je bilo vrhunske gastronomije. Članovi udruge SKMER, predstavnici tvrtki "Nichi" i "Metro", kao i hotela "Le Meridien Lav" su pripremali vrhunske delicije, a kulinarski dio bio je obogaćen prezentacijom odležanih steakova.


ZA SVE KUHINJE
Lonci i poklopci s 25 godina tradicije
Bogatom ponudom posuđa, pribora za jelo, kuhinjskih uređaja i opreme za kuhanje istaknuli su se i iz brenda "Lonci & Poklopci by Bajde" čiju su kvalitetu prepoznali mnogi.
- Poslujemo već 25 godina, imamo preko 30 različitih brendova od suđa, posuđa, bešteka i čaša te sve ostalo za opremanje. radimo u segmentima maloprodaje, veleprodaje i HoReCe - ističe Alen Živadinović, voditelj prodaje i marketinga tvrtke "Pro Trade" u sklopu koju posluje trgovina "Lonci & Poklopci by Bajde".

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. travanj 2024 06:02