StoryEditorOCM
BiznisDVA LICA TURIZMA

Ako se bavite turizmom, ovaj tekst direktora poznatog hotela morate pročitati: Slavimo brojke i noćenja, spremamo sitne euriće, a pojma nemamo. Ovo je 6 kriterija uspješne sezone

Piše Tonči Andrijašević
21. rujna 2019. - 19:16

Kakva nam je bila sezona? Vjerojatno najčešće pitanje ovih dana; zapravo nas ova mantra prati kroz cijelu godinu. Htio bih se odmaknuti od brojki, koje su najčešći kvantifikator uspjeha ili neuspjeha neke turističke sezone. No čini se da je najuspješnije to napraviti uz malu pomoć brojki, ali nešto drukčijih, koje pokazuju drugo lice našeg turizma.

Na Makarskoj rivijeri, već zaboravljenom super brandu, ima oko 35.000 turističkih kreveta u raznim oblicima smještaja.

Pretpostavimo da je u 50-ak dana vrha sezone sve to puno i da gost prosječno potroši 50 eura za smještaj, hranu, zabavu, izlete... To mu dođe 1,750.000 eura dnevno. Dakle, za 50 dana 87,500.000 eura od početka srpnja do kraja kolovoza sleti na račune, džepove, kušine ili gdje se već talože ti eurići na području o...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. studeni 2024 21:03