StoryEditorOCM
Hrvatskanogometno ludilo

Dok Hrvati hrle u Rusiju, stranci dolaze u Hrvatsku gledati finale: 'Nakon vaše pobjede nad Engleskom odmah smo odlučili doputovati'

14. srpnja 2018. - 11:50

Voljeli ga ili mrzili, činjenica je – da je najpopularniji, ma što vi mislili o njemu.

Nogomet se tako još jednom pokazao najboljim marketinškim alatom. Naročito u slučaju Hrvatske. Nema tog uspjeha drugih sportaša (nažalost), nema te "Igre prijestolja", nema te "Ultre", nema tih prirodnih ljepota koje mogu zamijeniti finale Svjetskog nogometnog prvenstva. Nema! Što god vi mislili o tome.

Evo, najnoviji podaci govore kako je zbog povijesne pobjede nad Englezima u polufinalu "eksplodirao" interes svijeta za Hrvatskom. Posebno citiran bio je Tomislav Grubišić, autor alata Mediatoolkit, s kojim se, jednostavno rečeno, mjeri koliko je neki pojam tražen i popularan na internetu. On je, nakon što su "vatreni" guštali u engleskom doručku, objavio graf na svojoj Facebook stranici....

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 09:26