StoryEditorOCM
Hrvatskasustav (ne) šteka

Potrošači uplatnice čekali i do dva tjedna, a HEP se pravda: Nije do nas, računi su kasnili zbog neradnih dana...

1. srpnja 2018. - 16:28

Prije mjesec dana pisali smo o problemima koje HEP Elektra ima sa slanjem računa, a koji su nastali razdvajanjem dviju djelatnosti Hrvatske elektroprivrede – opskrbe i distribucije.

Posljedica toga je nešto kasnija dostava računa u odnosu na do sada uobičajene termine...

Premda iz HEP-a navode kako je riječ o kašnjenju od otprilike pet dana, korisnici HEP-ove univerzalne usluge na akontacijske su rate čekali i dulje, gotovo 15 dana.

Sad su nam se, pak, obratili i oni potrošači koji su izabrali HEPI tržišni model, a takva kućanstva opskrbljuje i račune im dostavlja HEP Opskrba, dakle, druga tvrtka u okviru HEP grupacije. Račun obično dobivaju između 10. i 14. u mjesecu, no onaj za svibanj, požalili su nam se, nikako da dođe.

Ima li HEP Opskrba iste probleme kao i HEP Elek...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. travanj 2024 02:47