Oni koji su željeli pobjedu Ive Josipovića, dočekali su izborne rezultate prvoga kruga kao veliko iznenađenje, neki su čak napisali kako se dogodilo čudo. Problem je samo u tome da se, kako to često biva, zamienjuju želje i stvarnost. Posebna su priča ankete, posebice one koje provodi famozni Ipsos puls, koje su davale Josipoviću, samo tjedan prije dana D prednost od 12 posto, a mediji su redovito baš takve ankete uzimali kao vjerodostojne, objavljujući u udarnim vijestima njihove rezulate kao činjenice.
Po tko zna koji put pokazalo se kako su ta tobožnja istraživanja raspoloženja građana naprosto izmišljotine u funkciji političke promidžbe. Propaganda je legitimna, ali bi ipak mediji koji još drže do objektivnosti morali voditi računa o objavljivanju lažnih podataka....
Po tko zna koji put pokazalo se kako su ta tobožnja istraživanja raspoloženja građana naprosto izmišljotine u funkciji političke promidžbe. Propaganda je legitimna, ali bi ipak mediji koji još drže do objektivnosti morali voditi računa o objavljivanju lažnih podataka....